بازیگر “آخرین روزهای زمستان” از زندگی شهید “حسن باقری” می گوید

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ایفای نقش “شهید حسن باقری” iبه دلیل شخصیت شناخته شده این شهید بزرگوار کاری دشوار و حساس بود.

مهدی زمین پرداز، بازیگر نقش “شهید حسن باقری” در مستند “آخرین روزهای زمستان” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: اولین برخوردی که در مواجه با نقش “حسن باقری” داشتم یک نوع ترس بود که این موضوع کار را دشوار می کرد زیرا اکثر مردم با شخصیت این شهید بزرگوار آشنا بودند و از طرفی امکان هیچ دخل تصرفی در نقش وجود نداشت.
وی ادامه داد: شهید “حسن باقری” برای من نماد اعتماد iبه نفس، فکر و اندیشه است زیرا این فرمانده بزرگ دفاع مقدس برای هر کاری برنامه ریزی می‌کرد و از ایمان قوی برخوردار بود.
زمین پرداز تصریح کرد: از این رو وقتی قبول کردم که نقش “حسن باقری” را در مستند آخرین روزهای زمستان بازی کنم از اعتماد iبه نفس و ایمان این شهید بزرگوار iبهره گرفتم.
بازیگر نقش “حسن باقری”، گفت: وقتی خواستم این نقش را ایفا کنم امکان تغییر در ژانر این شخصیت وجود نداشت و از طرفی این فرمانده جنگ تاثیر بسزایی در دفاع مقدس داشته است در نتیجه ویژگی های شخصیتی شهید “حسن باقری” از نظر روحی و روانی در شخصیت من هم تاثیرگذار بوده است.
وی بیان کرد: مستند “آخرین روزهای زمستان” iبه دلیل صداقت اعضای گروه و همچنین تحقیق و پژوهشی که نویسنده و کارگردان این کار داشتند از جمله فیلم های فاخر دفاع مقدس شده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.