بازیگر قصه های مجید:برای گرفتن جایزه از فرشته ها روزه می‌گرفتم

بازیگر نقش مجید در مجموعه قصه های مجید گفت: به امید گرفتن هدیه از فرشته ها روزه گرفتن را آغاز کردم.

مهدی باقربیگی بازیگر نقش مجید در سریال قصه های مجید به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از کودکی علاقه بسیاری به بیداری در سحرهای ماه رمضان و خوردن سحری در کنار خانواده ام داشتم.
وی افزود: در اولین سال آغاز روزه گرفتن تا نیمه های روزه از خوردن و آشامیدن صرفه نظر می‌کردم و مدام از سوی خانواده ام برای گرفتن روزه کله گنجشکی مورد تشویق قرار می‌گرفتم و هدایای بسیاری دریافت می کردم.
باقربیگی اظهار داشت: آن روزها در اصفهان پدرها و مادرها در تشویق فرزندانشان برای روزه گرفتن قصه دریافت جایزه از فرشته ها را برای آن ها روایت می کردند.
وی بیان کرد:در دوران کودکیم در اصفهان بچه ها هر روز که روزه می‌گرفتند یک تکه نخ را کنار می‌گذاشتند و به هم گره می‌زدند و در آخرین روز ماه مبارک رمضان آن نخ های گره خورده را به امید گرفتن جایزه از فرشته ها به پشت بام خانه شان پرتاب می کردند و من نیز به این امید روزه گرفتن را آغاز کردم همچنین بازی در سریال های در مسیر زاینده رود و بگو که هستم از دیگر خاطرات شیرین و فراموش نشدنی من در ماه رمضان است.
گفتنی است، مهدی باقربیگی هم اکنون تله فیلم صابر به کارگردانی جهانبخش سلطانی را آماده پخش دارد اما در این تله فیلم در نقش مهدی کاراکتر متفاوتی را به مخاطبان ارائه خواهد داد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.