بازی ایرانی ‘خانم طلا’ در راه است

بازی کودکانه ‘خانم طلا، یه مرغ شیطون بلا’ ویژه گروه سنی مثبت ۳ سال که با همکاری و مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای تولید شده تا اواخر خرداد ماه وارد بازار عرضه این محصول خواهد شد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی که دو سال زمان صرف طراحی و تولید آن شده است، با داشتن بیش از ۴۰ دقیقه انیمیشن میانی شاد و ۱۵ مرحله جذاب محصولی فراتر از یک بازی ساده بوده و در واقع می توان آن را یک بازی کارتون(Game Cartoon ) نامید.
بازی خانم طلا در نمایشگاه های مختلف از جمله نخستین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران مورد توجه علاقه مندان و کارشناسان بازی های رایانه ای قرار گرفت.
talaa.JPG
بازی رایانه ای خانم طلا داستان مرغی از خود راضی با پرهای طلایی و زیباست که همه دوستانش را بخاطر غرورش از خود رنجانده است. خانم طلا یک روز که از خواب برمی خیزد می بیند همه پرهایش ریخته و دیگر اثری از زیبایی گذشته نیست. بازیکن در طول بازی در نقش خانم طلا باید از دوستانش برگ چنار بگیرد و به نوعی مورد بخشش آنها واقع شود تا پیر دانا برای خانم طلا داروی شفابخش بسازد.
ویژگی اصلی این بازی انیمیشن متفاوت و صداگذاری به وسیله بهترین گویندگان حوزه کودک است که در کنار مراحل مختلف، بازی حالت بازی- کارتون به خود می گیرد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.