بازی در “دزد و پلیس” ویژگی خاصی برای من نداشت/ سعید آقاخانی بدلیل کار در کنار بزرگان، در عرصه طنز توانایی کامل دارد

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

سعید آقاخانی بدلیل کار در کنار اشخاصی چون رضا عطاران و مهران مدیری به توانایی کامل در این عرصه رسیده است.

بیوک میرزایی، بازیگر سریال “دزد و پلیس” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص پذیرش ایفای نقش در این سریال گفت: این کار ویژگی خاصی برای من نداشت ولی چون تاکنون با سعید آقاخانی کار نکرده بودم بعد از پیشنهاد وی به دلیل اینکه او از قشر جوان عرصه هنر است و بدلیل ایجاد ذهنیت خوب در وی پیشنهاد همکاری را پذیرفتم.
وی در خصوص ویژگی نقش خود در این مجموعه، اظهار داشت: نقش یک سرهنگ بازنشسته را در این مجموعه بازی می‌کنم که  این کاراکتر بدون پیچیدگی خاصی دارای نقش مثبت بود و تنها در شش قسمت از این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازم.
میرزایی ادامه داد: شخصیت من در “دزد و پلیس” بسیار سطحی است و هر چند شخصیت جایی برای کار نداشت ولی همه تلاشم بر این بود که نقش از یک دستی و قالب بودن بیرون بیاید. ولی دیالوگ و کاراکتر فرصتی برای عرض اندام نمی داد و من متعهد به متن جلو رفتم.
میرزایی ویژگی ها ی کار با سعید آقاخانی را اینگونه، بیان کرد: سعید آقاخانی جوان خوش ذوقی است که کار در کنار او بسیار راحت بود و برخی از جوانان تجربه و سلیقه کافی ندارند. ولی او به دلیل کار در کنار رضا عطاران و مهران مدیری به توانایی کامل رسیده است.
وی افزود: سعید آقاخانی به بازیگر اجازه اظهار نظر و طرح ایده می دهد و به خوبی مدیوم تلویزیون را می شناسد واین کار را در وقت مقرر به پخش می رساند.
میرزایی اظهار داشت: هومن برق نورد و بهنام تشکر بدلیل متن قوی و خوب بدون بالانس های عجیب به تماشاگر را می‌خندانند و شخصیت ها و دیالوگ ها به بازیگر فرصت ایفای نقش خوب را میدهد.
وی عنوان کرد: من فرصت آشنایی با نویسنده کار را نداشتم تا برمبنای بیوک میرزایی این شخصیت یک رنگی داشته باشد چرا که همه اتفاقاتی که بای کاراکتر بهنام تشکر می افتد. بخشی از آن نشات گرفته از خود پدر است، ولی پدر در این مجموعه هیچ نقشی ندارد و اگر نویسنده در کنار بازیگر و کار بود بر مبنای شناخت دو طرف نویسنده و بازیگر دستشان برای کار بازتر بود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.