بازپیرایی بیش از ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز منطقه ۱۷ – اخبار اجتماعی

با هدف افزایش طراوت و شادابی فضای سبز منطقه ۱۷، عملیات کندوکوب و کودهی ۱۸ هزار و ۹۰۰ متر مربع از فضای سبز شهری این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۱۷، این عملیات در بوستان های معلم، ساحل، گلزار، تلاش یک و ۲، رفتگر، ارغوان، ابوذر، فریدون احمدی و بهاران در قالب حذف علف های هرز و رسیدگی به وضعیت فضاهای سبز انجام شده است. 
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۱۷با اعلام این خبر گفت: حذف سر گل نهنج ۲ هزار و ۹۵۰ اصله درخت، حذف شاخه های خشک، تنه جوش و پاجوش ۳ هزار و ۱۲۰ اصله درخت در بوستان های قرآن، بهاران، الهادی، گل حسینی، فریدون احمدی، فرهنگ، گل محمدی، ابوذر، معرفت و گل گندم نیز در آستانه فرارسیدن فصل سرما انجام شد. همچنین سرزنی چمن، مرمت شبکه آبرسانی و روشنایی، نصب و تعمیر تجهیزات بوستان ها، شست و شو و نظافت روزانه آبنماها نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه بود.
زمانی افزود: در هفته گذشته به ۲۳ شهروند مراجعه کننده به مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه نیز توسط کارشناسان، مشاوره رایگان گیاه پزشکی ارائه و به ۴۰ شهروند دیگر نیز خاک برگ، کود، سم و قلمه تحویل داده شد./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.