بازگشت‌ به‌ زادگاه ۳۰سال‌ پس‌ از شهادت

پیکر مطهر شهید عیسی معصومی پس از تشییع بر روی مردم ولایی و شهید پرور ایران اسلامی در محل زادگاهش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیکر مطهر شهید عیسی معصومی ساعاتی پیش پس از تشییع بر روی دوش امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی تشییع و پس از ورود به محل زادگاهش در گلزار شهید جوادآباد ورامین به خاک سپرده شد.

آیین وداع با شهید معصومی که از صبح امروز در شهر ورامین بر گزار شد و اقشار مختلف جامعه با حضور پر‌شور خود ضمن وداع با این شهید بزرگوار بار دیگر با آرمان‌های والای امام،‌ شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

مردم شهید‌پرور شهرستان ورامین در مراسم‌های وداع با شهید معصومی که در روز ۱۲ اردیبهشت ماه که همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید آیت‌الله سید مرتضی مطهری در شهر قرچک صورت گرفت و امروز نیز در شهرهای ورامین و جواد آباد برگزار شد، با سر دادن شعارهای انقلاب همچون «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده»، «این گل پرپرماست هدیه به رهبر ماست» و «یا حسین (ع)»، «یا زهرا (س)»  و … پیکر این شهید بزرگوار را همراهی می‌کردند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ورامین پس از آگاه شدن از تشییع پیکر شهید معصومی این شهرستان را سیاه پوش کردند.

مردم شهید پرور ایران اسلامی پیکر مطهر این شهید را به گلزار شهدای سید فتح الله ورامین منتقل داده و در ادامه از صبح امروز پیکر پاک شهید معصومی از میدان امام حسین (ع) ورامین به سمت میدان امام خمینی (ره) این شهر تشییع شد و در ادامه به بخش جوادآباد و روستای خاوه زادگاه این شهید منتقل شد.

مردم در این مسیر با سر دادن صلوات و ذکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام معنویت خاصی به این فضای روحانی بخشیدند.

مردم جوادآباد نیز دوشا دوش امت‌ حزب‌الله یکر شهید را مسجد امام رضا (ع) تا مسجد اعظم جوادآباد تشییع و در نهایت پیکر پاک شهید معصومی را در گلزار شهدای این شهر به خاک سپردند.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.