بازگشت اصلاح‌طلبان به مثابه بازگشت بنی‌صدر است/استقبال با لنگه کفش و گوجه فرنگی

حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است: بازگشت اصلاح‌طلبان به مثابه بازگشت بنی‌صدر به عرصه سیاسی کشور است که بیاید و بگوید من می‌خواهم بازگردم و درست عمل کنم؛ مردم موش آزمایشگاهی نیستند و خیلی چیزها را فراموش نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره حمایت اصلاح‌طلبان از گزینه‌ای اصولگرا در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: اینکه اصلاح‌طلبان بخواهند از یک اصولگرا حمایت کنند مسئله‌ای غیرقابل باور است چرا که سودی به حال آنها ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه گفت: اصلاح‌طلبان برای خودشان رییس‌جمهور، وزیر کشور،‌ دادستان، هیئت دولت و… دارند و تنها منتظر سرنگونی اصولگرایان هستند تا خود را مطرح کنند و به اینگونه حمایت‌ها اکتفا نخواهند کرد.

وی با اشاره به این مطلب که سرمایه‌ اصلاح‌طلبان سوخته است و استقبالی از آنها نخواهد شد، گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند با حضورشان تغییر در اوضاع(اقتصادی) جامعه ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام شجونی در ادامه با تأکید بر این مطلب که اصولگرایان،‌ اصلاح‌طلب نیز هستند ولی اصلاح‌طلبان اصولگرا نیستند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان آرمان‌های امام(ره) را نادیده می‌گیرند و این را با پیوستن به حزب شیطان(مشارکت) ثابت کردند.

وی افزود: نحوه عملکرد مجلس ششم و دیدار خاتمی با جرج سوروس را کسی فراموش نمی‌کند؛ بنابراین اصلاح‌طلبان اگر بخواهند وارد عرصه سیاسی کشور هم بشوند با لنگه کفش و گوجه‌فرنگی از سوی مردم مواجه خواهند شد!

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان با ذکر مثالی گفت: بازگشت اصلاح‌طلبان به مثابه بازگشت بنی‌صدر به عرصه سیاسی کشور است که بیاید و بگوید من می‌خواهم بازگردم و درست عمل کنم؛ مردم موش آزمایشگاهی نیستند و خیلی چیزها را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.