بازگشت ” بچه ” استقلال با فرهاد مجیدی + عکس

۲۸م آذر ،

فرهاد مجیدی شب قبل با حضور در باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده برای عقد قراردادی یک و نیم ساله و بازگشت به استقلال به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق ، نکته جالب در این خصوص اینکه ” بچه ” معروف استقلال نیز با فرهاد مجیدی برای عقد قرارداد به دفتر فتح الله زاده رفت.

حال این ” بچه ” کیست؟ محمودرضا بابایی که امیر قلعه نویی و بعضی از بازیکنان با سابقه استقلال به وی لقب ” بچه ” داده بودند ، جوانی ۲۹ ساله و دارای سابقه روزنامه نگاری است.

هنگامی که امیر واعظ آشتیانی مدیر عامل استقلال شد ، بابایی به عنوان مشاور و رییس دفتر وی در این باشگاه مشغول به کار و زمان بسیاری نگذشت که بسیاری از امور استقلال به دست وی انجام می شد. البته وی سابقه حضور در وزارت صنایع در زمانی که واعظ معاون این وزارتخانه بود را نیز دارد.

بابایی بسیار زود با بازیکنان آن زمان استقلال رابطه ای صمیمی پیدا کرد و در اکثر تمرینات و سفرهای استقلال نیز حضور داشت و حتی شایعه شد بعضی بازیکنان استقلال از طریق وی جذب شده اند.

امیر قلعه نویی هم که استقلال را در سال ۸۸ قهرمان لیگ برتر کرد ، به خاطر اختلاف نظر با واعظ آشتیانی از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست. یکی از اساسی ترین مشکلات قلعه نویی و واعظ نیز بر سر بابایی بود که قلعه نویی دائما از وی با عنوان ” بچه” یاد می کرد. واعظ آشتیانی نیز در جواب قلعه نویی گفته بود همین ” بچه ” تو را سرمربی تیم ملی کرده بود.

حتی بازیکنانی نظیر پیروز قربانی نیز اعتقاد داشتند عامل جدایی آنها از استقلال همین فرد است و حالا وی پس از چند سال ناپدید بودن در عرصه ورزش ، به میادین بازگشته است !

حال باید دید امیر قلعه نویی پس از گذشت چند سال با بازگشت ” بچه ” کنار می آید یا نه.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.