بازگشت دوباره مایکروسافت به CES

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مایکروسافت که برای سال‌های طولانی میزبان اصلی مردم در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان(CES) بود و سخنرانی اصلی این نمایشگاه را برعهده داشت، پس از قبل ۱۲ سال این فرآیند را کنار گذاشت و این فرصت را به شرکت‌های رقیب واگذار کرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، البته رابطه مایکروسافت با نمایشگاه CES فقط مربوط به این نمی‌شد و غول نرم‌افزاری جهان هرساله در سالن اصلی مهم‌ترین محصولات خود را معرفی می‌کرد و خدمات و فناوری‌های تازه را در فضای یاد شده در اختیار مردم می‌گذاشت که البته طی چند سال اخیر این فرآیند هم تغییر کرد.
 
شرکت مایکروسافت در نمایشگاه CES 2014 که هم‌اکنون در لاس‌وگاس آمریکا در حال برگزاری است بار دیگر در سالن اصلی معرفی محصولات فناوری حضور یافت تا مراکز خبری جهان از این اتفاق به عنوان "بازگشت مایکروسافت به نمایشگاه CES" یاد کنند.
 
البته باید گفت که مایکروسافت از نظر فنی نمایشگاه CES را ترک نکرد و در اصل، حضور خود را در این نمایشگاه کمرنگ‌تر کرد.
 
"گرِگ سولیوان"(Greg Sullivan) مدیر مرکز Windows Phones در شرکت مایکروسافت توضیح داد: «ما طی دو سال قبل سخنرانی اصلی نمایشگاه CES را کنار گذاشتیم، اما به صورت همزمان در پشت‌صحنه حضور داشتیم و با شرکت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، اوپراتورها، شرکا و کلیه فعالان در حوزه فناوری ارتباط داشتیم تا بتوانیم فعالیت‌های خود را گسترش دهیم».
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.