بازگشت شاهین به لانه زنبورها

۲۳م دیماه ،

اخبار باشگاه بورسیا دورتموند : فوتبال آنلاین : قرارداد شاهین با باشگاه دورتموند به صورت قرضی و به مدت ۱۸ ماه خواهد بود و در صورت تمایل و ابراز رضایت دورتموندی ها برای خرید او وارد مذاکره خواهند شد.

به گزارش فوتبال آنلاین بوروسیا دورتموند در یک هفته مانده به آغاز نیم فصل دوم بوندس لیگا دست به چالش بزرگی زد دورتموندی ها نوری شاهین را به وستفالن بازگرداندند.

شاهین ۲۴ ساله در سال ۲۰۱۱ به عنوان برترین بازیکن بوروسیا دورتموند و رهبر خط میانی این تیم را ترک و با ۱۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست اما عدم موفقیت او در رئال مادرید سبب شد باشگاه مادریدی در فصل اخیر او را به صورت قرضی به لیورپول بدهد.

میشائیل سورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند در آخرین اظهار نظر و در حالیکه روز قبل به طور کلی ابراز علاقه بوروسیایی ها برای بازگرداندن شاهین را تکذیب کرده بود گفت:” اگر نوری می خواهد به دورتموند بازگردد پس ما باید به این مسئله رسیدگی کنیم.”

قرارداد شاهین با باشگاه دورتموند به صورت قرضی و به مدت ۱۸ ماه خواهد بود و در صورت تمایل و ابراز رضایت دورتموندی ها برای خرید او وارد مذاکره خواهند شد. شاهین با رئال مادرید تا سال ۲۰۱۷ قرارداد دارد و قیمت وی در بازار نقل و انتقالات ۱۵ میلیون یورو ارزیابی می گردد به نظر باشگاه دورتموند با فروش پرسیچ به وولفسبورگ تا حدودی هزینه ی این انتقال را تامین کرده است.

نوری شاهین ۱۹ام ژانویه می تواند در دیدار مقابل وردربرمن بازگشت خود به بوندس لیگا را جشن بگیرد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.