بازگشت متمدنانه‌ی نقطه خوار به رایانه‌ها

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بازی پک‌من از پرآوازه‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی و دستگاه‌های آرکید به حساب می‌آید که هنوز هم ورژن‌های متعدد آن ساخته می‌شود و قرار است آخرین نسخه این بازی برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ایستنا)، آخرین ویرایش از این بازی با نام Pac-Man Championship Edition DX+ قرار است در اوایل پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی و البته کنسول‌ها منتشر شود ولی ناشر این بازی یعنی Namco Bandai هنوز در مورد ویرایش کنسولی این بازی سخنی به میان نیاورده اما می‌دانیم که دارندگان رایانه‌های شخصی می‌توانند این بازی را در تاریخ ۲۵ سپتامبر (اوایل مهر ماه) از شبکه‌ی استیم با قیمت ۱۰ دلار دریافت کنید.
 
پس از معرفی بیشتر این ویرایش در نمایشگاه E3 امسال خبر بسیاری از این بازی منتشر نشده بود تا اینکه چند روز قبل تعدادی عکس و ویدئو از این عنوان به دست خبرنگاران رسید و سپس انتشار یافت. هنوز هم پرسش خبرگذاری‌ها پیرامون تاریخ عرضه‌ی کنسولی این بازی است و آیا ویرایش کنسولی همزمان با نسخه‌ی رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود یا خیر.
 
اگر علاقه‌مند به خرید Pac-Man Championship Edition DX+ میباشید بهتر است این بازی را پیش خرید کنید تا محتواهای فراوان اضافه و رایگانی دریافت کنید که تنها با پیش خرید کردن امکان پذیر است و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.
 
از این امکانات اضافه می‌توان به چندین مرحله و چالش تازه تحت نام Course و چندین Skin یا لباس و پوشش کاراکترها اشاره کرد. البته از چندین بسته‌ی موسیقی هم که برای بازی در نظر گرفته شده هم نمی‌توان گذشت. اگر تمایلی به این موارد ندارید می‌توانید با خیالی آسوده منتظر عرضه بازی و نشر آن باشید تا آن را دانلود کنید و از بازی لذت ببرید.
 
سازنده‌ی این بازی، استودیو Mine Loader Software چندان تجربه‌ی مهمی نداشته و کار روی این بازی هم چندان سخت به نظر نمی‌رسد و امیدواریم این بازی نوستالژیک بتواند خاطرات خوبی را برایمان زنده کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.