بازگشت مجموعه تازه میکی‌ماوس به پرده نقره‌ای

۰۱ تیرماه ۱۳،

میکی‌ماوس، به عنوان مشهورترین شخصیت کارتونی جهان در مجموعه تازهی از کارتون‌های کوتاه به سبک طراحی‌های رترو، از هفتم تیرماه سال‌جاری به دنیای سینما باز می‌گردد.

به گزارش هنرآنلاین، پیش‌نمایش کارتون‌های تازه میکی‌ماوس، در کنار نمونه‌هایی از کارتون‌های قدیمی و تاریخچه ساخت آن‌ها، در موزه والت دیسنی شهر سانفرانسیسکو آغاز شد. در این نمایشگاه، مدل‌های قدیمی و فیلم‌های دوبعدی در کنار انیمیشن‌های کاملا تازه به نمایش درآمده‌اند.

بنابر این گزارش، در این نمایشگاه همچنین می‌توان ستارگان کارتون‌های مختلفی مانند؛ میکی ماوس، مینی‌ماوس، دونالد داک، گوفی و پلوتو را ملاحظه کرد.

پل رودیش، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه تازه میکی‌ماوس می‌گوید: “ساخت سری تازه میکی‌ماوس و دادن فرصتی دوباره به این شخصیت کارتونی، کمی دلهره‌آور بود. زیرا همچنان نمونه‌های اصلی و قدیمی این شخصیت‌های کارتونی ملاحظه می‌شوند.”

سری تازه میکی‌ماوس حاوی داستان‌هایی با ویژگی‌های دنیای امروز است و البته سعی شده شخصیت معصوم و طنز کارتون‌های مشهور میکی ماوس در دهه‌های ۱۹۲۰و۱۹۳۰ میلادی نیز حفظ شود و داستان‌های میکی‌ماوس و دوستانش متاثر از طراحی‌های گرافیکی دهه‌های ۱۹۵۰و۱۹۶۰ میلادی اجرا گردد.

معاون شبکه تلویزیون دیسنی می‌گوید: “در سری تازه از بسیاری از نمادهای قدیمی اقتباس شده است و در تمام بخش‌های کارتون می‌توان این نشانه‌ها را یافت. اما این کار با نگاهی به آینده و دنیای مدرن صورت گرفته است. در همه جا می‌توان تاثیر آنچه در قبل رخ داده است را در زندگی میکی ماوس و دوستانش یافت. ما در دکوراسیون، فضای دهه‌های ۱۹۵۰و۱۹۶۰میلادی را ملاحظه می‌کنیم. آنچه وجود داشته، منبع الهام بخشی برای طراحی داستان‌های میکی‌ماوس در دنیای مدرن بوده است.”

در کارتون‌های تازه، میکی ماوس به تمام قاره‌ها سفر می‌کند. به طور مثال در یکی از داستان او سعی دارد در ژاپن قطاری بگیرد و در کارتونی دیگر، میکی ماوس در پاریس به فرانسوی سخن می‌گوید و با موتورگازی خیابان‌های پاریس را می‌پیماید.

از آنجاکه شبکه تلویزیونی دیسنی در بیش از ۱۵۰ کشور جهان پخش می‌شود، مجموعه‌ای جذاب برای بخش عمده‌ای از تماشاگران تهیه شده است. پخش مجموعه تازه میکی‌ماوس از ۷ تیرماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.