بازگشت ویلشر به تمرین بعد از چهارده ماه

سایت رسمی باشگاه آرسنال خبر داد که “جک ویلشر” هافبک این تیم پس از چهارده ماه دوری از مستطیل سبز به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا، آماده بازی شد و در کنارهم تیمی هایش تمرین کرد.

ویلشر ۲۰ ساله قبل از مصدومیت بازیهای زیبایی را به نمایش گذاشت و درخشش او در جمع توپچی ها باعث شد تا به تیم ملی هم دعوت شود اما مصدومیت اجازه حضور او در رقابت های یورو ۲۰۱۲ اوکراین و لهستان را نداد.

آرسن ونگر سرمربی توپچی ها در گفتگو با سایت باشگاه آرسنال با بیان اینکه از بازگشت ویلشر به میادین بسیار خوشحال است گفت: همه ما از بازگشت ویلشر خوشحال هستیم. او تمرین خود را به صورت جدی آغاز کرده است.۱۴ ما دوری از میادین برای یک بازیکن بسیار زیاد است. بازگشت اوبعد از این مدت طولانی خبر بسیار خوبی برای ما بود.

ونگر که تیمش فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس را بر خلاف فصل گذشته خوب شروع کرده است و با ۸ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد افزود: باید ویلشر فعلا به تمرین با دیگر بازیکنان بپردازد . این مرحله سختی برای او است چرا که باید هر چه زوتر خود را به شرایط بازی برساند.

آرسنال از جمله تیم هایی است که همواره مصدومان زیادی دارد. امانوئل فریمبونگ دیگر بازیکن این تیم هم بعد از چند ماه دوری از میادین به خاطر پاره شدن رباط صلیبی چند روز پیش پا به توپ شد.

آرسنال در هفته پنجم قابت های لیگ برتر انگلیس یکشنبه در دیداری بسیار حساس در ورزشگاه اتحاد میهمان منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.