بازگشت کاپیتان شیاطین سرخ : می خواهم ویدیچ بمانم

۲۵م آذر ،

بازگشت کاپیتان شیاطین سرخ : می خواهم ویدیچ بمانم

اخبار لیگ برتر انگلیس : باشگاه منچستریونایتد :‌ منتقدان ودیچ معتقدند که هیچ وقت بازیکن قبل ها نخواهد شد اما او به آن ها ثابت می کند که اشتباه می کنند.

به گزارش فوتبال آنلاین کاپیتان منچستر یونایتد نمانیا ویدیچ اعلام کرد دوباره همان مدافع قدرتمند خواهد شد.

ویدیچ دقیقه ۶۸ بازی با ساندرلند وارد زمین شد و گفت این تصمیم حساس توسط الکس فرگوسن گرفته شده است .

فرگوسن بارها جسور بودنش را ثابت کرده.به عنوان مثال در همین دربی با این که ۲ بر ۲ مساوی بودند فرگوسن به جای این که سیستم را دفاعی تر کند یک مهاجم وارد بازی کرد.او دنی ولبک را به بازی آورد .آمدن او به زمین سبب به وجود آمدن ضربه ی ایستگاهی شد که رابین فن پرسی آن را تبدیل به گل پیروزی شیاطین سرخ کرد.

ویدیچ گفت : سرمربی عاشق گرفتن ۳ امتیاز است. مساوی با باخت برای او تفاوتی ندارد.سبک تفکرات او این گونه است.او آدم ریسک پذیری است و به همین دلیل هم سالهاست که مربی منچستر یونایتد است.دلیل این همه موفقیت های او در لیگ برتر نیز همین است.

ویدیچ افزود : او همیشه و همیشه برای برد بازی می کند. این برای او یک نشانه است. شما نمی توانید همیشه به بازیکنانتان برای پیروزی اعتماد کنید . اول باید این طرز فکر را بیاموزید و فرگوسن هم دقیقا همین کار را می کند. 

 ویدیچ  در سال قبل بخاطر مصدومیت شدید از ناحیه ی زانو فقط ۵ بار برای تیمش بازی کرده است. خیلی ها شک دارند که او بعنوان یک مدافع میانی بتواند کیفیت سابق را داشته باشد اما ویدیچ اعتقاد دیگری دارد.

 او گفت : من برای ماندن در شرایط ایده آل به سختی تمرین کرده ام. ولی در منچستر یونایتد همیشه فشار روحی وجود دارد. ما وقت نداریم به اظهارنظرها گوش بدهیم. وقتی من مصدوم شدم ۶ ماه از میادین دور ماندم و کم کم زمزمه هایی شنیدم. زمزمه هایی که می گفت  آیا او می تواند دوباره به شرایط خوب برگردد یا نه ؟ من با این تفکرات مبارزه کردم. کاملا به خودم اطمینان دارم. مشخصا برگشتن من به تیم یک چالش بزرگ است زیرا هم باید خودم را ثابت کنم و هم در عین حال کاملا در خدمت تیم باشم. به عنوان کسی که ۳۱ ساله هستم و ۶ سال است برای منچستر بازی می کنم نسبت به تیمم احساس مسئولیت دارم.

 ویدیچ دربارهٔ دربی هم سخن گفت : من خیلی خوشحال هستم که رکورد ۲ سال بدون شکست منچستر سیتی را در خانه شکستیم . ما ۳ امتیاز ارزشمند بازی را گرفتیم و نشان دادیم بر خلاف فصل قبل می توانیم آنها را شکست دهیم. از همان لحظه اولی که هم تیمی هایم وارد زمین شدند مطمئن بودم که این بازی برایمان بازی خوبی خواهد بود.

گفتنی است منچستریونایتد با سه گل ساندرلند را از پیش روی برداشت.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.