بازگشت کونته با یک گل/میلان دوباره اوج می گیرد

۱۹م آذر ،

هفته شانزدهم رقابتهای سری A فوتبال ایتالیا با پیروزی تیم های یوونتوس و میلان پیگیری شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه هفته شانزدهم رقابتهای سری  A فوتبال ایتالیا از ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه به وقت تهران ۵ بازی برگزار شد که طی آنها تیم یوونتوس که پس از چهار ماه آنتونیو کونته، سرمربی خود را روی نیمکت داشت با تک گل استفان لیش اشتاینر در دقیقه ۵۰ موفق شد میزبان خود تیم پالرمو را که در رده دوم جدول قرار دارد شکست دهد و با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشد. 

در دیگر بازی مهم تیم آ ث میلان در ادامه روند رو به رشد خود موفق شد در زمین تورینو با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و با کسب ۲۴ امتیاز به رتبه هفتم جدول صعود کند. 

در این بازی روبینیو در دقیقه ۴۰، نوچرینو در دقیقه  ۵۳، پاتزینی در دقیقه ۶۱ و استفان الشراوی در دقیقه ۷۶ برای میلان گل زدند و سانتانا در دقیقه  ۲۸ و بیانکی در دقیقه  ۸۰ برای تورینو گل زدند. 

در دیگر بازی ها نیز تیم کالیاری با نتیجه دو بر صفر مغلوب مهمان خود کیه وو شد، پسکارا دو بر صفر جنوا را شکست داد و سیه نا سه بر یک مغلوب کاتانیا شد. 

در آخرین بازی امشب از ساعت ۲۳:۱۵ اینترمیلان میزبان ناپولی است و دوشنبه نیز دو بازی برگزار می گردد که طی آنها سامپدوریا میزبان اودینزه است و در آخرین بازی هفته بولونیا میزبان لاتزیو است. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.