بازیکنان تیم آلومینیوم با قدرت و انگیزه به مصاف استقلال می روند

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘اکبر میثاقیان’ روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان افزود: استقلال و پرسپولیس همیشه بهترین بازیکنان را به خدمت می گیرند، از این رو بازی دشواری مقابل استقلال پیش رو داریم.

وی با بیان آنکه بازیکنان جوان و باانگیزه تیم آلومینیوم ترسی از تیم های بزرگ همچون استقلال ندارند، افزود: با قدرت تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه مطلوب و دست یافتن به اهداف مورد نظر تلاش می کنیم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان ادامه داد: این تیم دیر بسته شده است و بازیکنان آن نیز به اندازه بضاعت آلومینیوم هرمزگان جذب شده اند، از این رو تلاش می کنیم تا در نخستین حضور این تیم در لیگ برتر، جزو تیم های سقوط کننده نباشیم.

میثاقیان در واکنش به عنوان ‘ضد فوتبال’ که به او نسبت داده شده، گفت: اگر تیم هایی که سرمربیگری آنها را بر عهده دارم ضد فوتبال بازی می‌‌کنند، پس چلسی هم با ضد فوتبال توانست بایرن مونیخ را شکست دهد!

وی با بیان آنکه در فوتبال نتیجه مهم است، افزود: حاضرم تیم آلومینیوم بد بازی کند، اما به پیروزی برسد.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در خصوص برگزاری دیدار های لیگ برتر در ماه مبارک رمضان گفت: در این خصوص تابع تصمیمات و قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم.

میثاقیان درباره محرومیت خود در هفته نخست دوازدهمین دوره لیگ برتر افزود: پیشتر اطلاعات کمی نسبت به قوانین و آیین نامه های کمیته انضباطی داشتم و دو جلسه محرومیتم صحیح بود.

سرمربی تیم فوتیال آلومینیوم با اشاره به القابی از جمله ‘اکبر اوتی’، ‘آرش کمانگیر’ و ‘ضد فوتبال’ که به نسبت وی داده است، گفت: همیشه قدردان زحمات و تلاش های رسانه ها هستم.

کاپیتان تیم فوتبال آلومنییوم هرمزگان نیز در این نشست گفت: دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس تفاوتی با رویارویی برابر سایر تیم‌ها ندارد و بطور حتم با قدرت و انگیزه فراوان به مصاف آبی پوشان می رویم.

‘محمود تیغ نورد’ افزود: فصل پیش با انجام بازی های درخشان، پنج هفته مانده به پایان رقابت ها به لیگ برتر صعود کردیم، اما رقابت های امسال شرایط متفاوتی نسبت به لیگ دسته اول دارد.

وی ادامه داد: البته مهم‌ترین موضوعی که فکر ما را مشغول کرده آن است که باید در نخستین بازی خود در لیگ برتر به مصاف تیم استقلال برویم.

تیغ نورد با بیان آنکه استقلال تیم پر مهره و قابل احترامی است، ابراز امیدواری کرد که بازیکنان تیم آلومینیوم بتوانند با ارایه بازی هدفمند و منطقی و اجرای صحیح دستورات تاکتیکی کادر فنی، از استقلال امتیاز بگیرند.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان ساعت ۲۲ فردا (جمعه) در هفته نخست لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم استقلال می شود.

ورزشی ** ۷۵۳۷ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۷۹۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.