بازیهای تهران iبه هفته بعد موکول شد/کنار رفتن حفاری قطعی شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

فصل تازه سوپرلیگ بسکتبال در حالی از روز یازدهم آبان آغاز می گردد که کنار رفتن حفاری از لیگ قطعی شده و دو بازی تهران iبه روز دوشنبه ۱۵ آبان موکول شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ آماده نبودن زمین سالن بسکتبال آزادی سبب شد که هفته اول بازیهای سوپرلیگ در دو قسمت برگزار شود. در بخش اول تیمهای فولاد ماهان اصفهان و همیاری زنجان در اصفهان ، تیمهای عملیات غیر صنعتی و البدر بندر کنگ iبه همراه تیمهای پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان هر دو در ماهشهر iبه مصاف هم می روند اما دو بازی روز پنجشنبه استان تهران iبه روز دوشنبه ۱۵ آبان موکول می گردد.

حسن نوربخش رئیس سازمان لیگ توضیح می دهد: ما تنها یک زمین داریم که ۲۴ ساعته در حال کار است. در حین مسابقات هم سلامتی بازیکنان برایمان بیش از همه چیز اهمیت دارد. با توجه iبه سر بودن زمین سالن آزادی خواهش نمودیم که زمین را لاک بزنند. هر چند iبه زحمت سالن برای روز پنجشنبه آماده می شد اما بوی مواد استفاده شده بازیکنان را اذیت می نمود، iبه همین سبب بازیهای تهران را iبه روز دیگری موکول نمودیم.

وی همچنین خبر عدم حضور تیم حفاری اهواز در لیگ امسال را تایید نمود. با این شرایط تیمهای مهرام _استقلال قشم و تیمهای دانشگاه آزاد_سیمین سپاهان تهران روز ۱۵ آبان اولین بازی خود در لیگ را انجام می دهند.

گفتنی است از وقت ورود تیم سیمین سپاهان iبه لیگ تنها سه روز قبل و بازیکنان این تیم هنوز هم کارت بازی دریافت نکرده اند. امیر امینی و ایمان زندی iبه عنوان بازیکنان ملی و اونتاریو لت iبه عنوان سهمیه خارجی iبه تیم تازه وارد تهرانی ملحق شدند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.