بازیهای رایانه ای ابزار جدید آموزش کارآفرینی

چند سالی است که مباحث مربوط به کارآفرینی در کشور شکل گرفته که مسئولان و پژوهشگران سعی در رفع موانع دستیابی به آن را دارند.

به گزارش خبرنگارصنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در دومین کنفرانس کارآفرینی دکتر بهزاد اسم خانی عضو دانشگاه زنجان گفت: بازیهای رایانه ای ابزار جدید برای بازسازی کارآفرینی است .کسب تجربه در مورد هر مسئله به ویژه کارآفرینی یکسری قواعد باید داشته باشد و تا زمانیکه وارد عمل نشویم نمی‌توان گفت خدمت ها و شکستهای آن را بررسی کردیم.
وی تصریح کرد: بعضا شاهد بازی های رایانه ای هستیم که خلاف شرع و عرف جامعه است که می‌تواند تاثیر بسیار منفی برای کاربران را به همراه داشته باشد و حتی بعضا شاهد هستیم برخی سیاست مداران برای نیل به تحقق اهداف در غالب با بازی های رایانه ای عمل می‌کنند.
وی تصریح کرد: با بازی های رایانه ای می‌توان به جوانان ملزومات کارآفرینی را بیاموزیم، مسائل مختلفی جوانان را احاطه کرده است که از طریق بازی های رایانه ای می‌توان الحاق نکات مذهبی را درج کرد که با ثبت در ضمیر ناخودآگاه کودک رفته و آن را بهنجار جلوه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: برای عملیاتی کردن موارد مذکور طراحی شخصیت های کارتنی جذابیت جهت افزایش تاثیرگذاری بازی استفاده از روش های هوش مصنوعی همچون تئوری بازی به کارگیری شبیه سازی و هوش مصنوعی و تعاملات بکارگیری بازی های رایانه ای توصیه می شود.

وی یادآور شد: برای دستیابی مهارت هر چه بیشتر در حیطه بازی های رایانه ای در حیطه کارآفرینی ایجاد شرایط مختلف کسب و کار برای جلوگیری از رکود اقتصادی در این عرصه، آموزش مهارت کارآفرینی برای جلوگیری و تقابل با تاثیرات منفی بازی های رایانه ای غرب را از جمله موارد کسب مهارت یابی دانست./ع۲


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهزاد اسم خانی:

    با سلام،
    این نوشته دو اشتباه تایپی دارد
    اولین اشکال درج دکتر بهزاد اسم خانی بوده چرا که مهندس بهزاد اسم خانی صحیح است
    دومین اشکال این می باشد که به جای دانشگاه زنجان بهتر است بنویسید دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ،متشکرم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.