بازیکنان تجربه حضور در تورنمنت های بین المللی را ندارند

۲۰م آذر ،

مربی تیم ملی امید فوتسال ایران گفت: تورنمنت روسیه برای بازیکنانی که برای اولین بار از ایران خارج می شوند بسیار دشوار خواهد بود ایران با بازیکنان زیر ۱۹ سال خود در این رقابت ها شرکت می کند.

عمادی مربی تیم ملی امید فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در روسیه مسابقات سختی را پیش رو خواهیم داشت. در بین ۱۴ بازیکنی که در این مسابقات شرکت کرده اند تنها یک نفر تجربه خروج از ایران و رویارویی با تیم های دیگر کشورها را دارد و باقی بازیکنان برای اولین بار در مسابقات بین المللی حضور می یابند.

وی افزود: این رقابت ها در گروه سنی زیر ۲۱ سال برگزار می گردد و تمام رقبایمان در این تورنمنت با بازیکنان ۲۱ ساله خود حاضر شده اند اما ما با تیم جوانی به مصاف حریفان خود می رویم رنج سنی آنها ۱۹ سال است ولی ملاحظه تواناییهای امیدهایمان را به حضوری شایسته در روسیه امیدوار کرده است.

عمادی در ادامه بیان داشت: رقبای خود را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از آن ها داریم با توجه به اینکه در این تورنمنت برابر تیم های نامی جهان قرار می گیریم بررسی سبک بازی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است به این سبب که بازیکنان کم تجربه تیممان باید شناخت خوبی از حریفان خود داشته باشند.

مربی تیم ملی امید فوتسال گفت: با تمام کم تجربگی بازیکنان خواستار حضور شایسته ای در این رقابت ها هستیم زیرا در سال ۲۰۰۷ نیز با وضعیت مشابهی به مصاف رقبای خود رفتیم و توانستیم مقام سوم را از آن خود کنیم این در حالی بود که تیم های قدرتمند اسپانیا و روسیه در مقام اول و دوم قرار گرفتند. با تجربگی کادر فنی این تیم سبب شده که مسئولان با دید امیدوارانه تری به نتایج بازیکنانمان نگاه می کنند زیرا حضور در این مسابقات هر نتیجه ای را که در بر داشته باشد، تجربه بزرگی برای جوانانمان خواهد بود.

عمادی خاطر نشان کرد: وضعیت آشفته فدراسیون بزرگسالان هیچ ارتباطی به تیم امید ندارد و با اقدامات فدراسیون فوتبال شرایط ایده آلی برای جوانان در نظر گرفته شده است اردوها و تمریناتمان به موقع انجام می گردد و تمام امکانات برای بازیکنان فراهم شده است تا جوانانمان آینده درخشانی را برای فوتسال رقم زنند زیرا همین بازیکنان در آینده تیم ملی کشورمان را تشکیل می دهند.

وی در پایان افزود: در جریان برگزاری تورنمنت روسیه اولین دیدارمان با تیم پرتغال خواهد بود در صورتی که بازیکنان ایده های کادر فنی را در زمین اجرا کنند می توانیم این تیم را شکست دهیم تا بازیکنان انگیزه بیشتری در مقابل حریفان دیگر داشته باشند امیدوارم تواناییهای جوانانمان تیم را به مراحل بالاتر این تورنمنت برساند./ا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.