بازیکنان تیم ایران هنوز هماهنگ نیستند/ شناخت خوبی از سوریه داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر صالح که هدایت تیم فوتسال “ب” دانشجویان ایران را برعهده دارد و عصر پنجشنبه در دیداری سخت و دشوار موفق شد تیم سوریه را شکست دهد در مورد این بازی گفت: این اولین بازی بود که ما با تیم “ب” انجام دادیم. با وجود اینکه سخت به پیروزی رسیدیم اما بازی خوب بود.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در ترکیب تیم “ب” به میدان می‌روند تنها دو هفته کنار یکدیگر تمرین کرده‌اند و از بین ۱۰۰ بازیکن انتخاب شده‌اند. این طبیعی است که در بازی اول نتوانند کاملا هماهنگ باشند. با این حال در نیمه اول فشار زیادی را برابر سوریه متحمل شدیم اما در نیمه دوم توانستیم نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال “ب” ایران ضمن اشاره به عملکرد تیم سوریه گفت: شناخت خوبی از این تیم داشتیم. آنها چند بازیکن داشتند که در رده باشگاهی آنها را می‌شناختم. با این حال بازیکنان ما خوب بازی کردند و توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. امیدوارم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

رقابت‌های فوتسال دانشجویان آسیا از روز چهارشنبه به میزبانی تهران آغاز شده است که از ایران دو تیم “الف” و “ب” در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و در دو گروه جداگانه به رقابت با رقیبان خود خواهند پرداخت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.