بازیکن متهم به دوپینگ تراکتورسازی تبرئه شد/ قطره «چشمی» مشکل ساز شده بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد ایرانپوریان از اتهام به دوپینگ تبرئه شد.

امیر توپچی پور: فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه تراکتورسازی ، محمد ایرانپوریان دفاع این تیم را از اتهام مصرف مواد نیروا تبرئه کرد و او می تواند این فصل بدون مشکل برای تیمش بازی کند.  او در این باره گفت و گویی انجام داده است که آن را در ادامه می خوانید:من در تاریخ ۲۸/۱۲/۹۱ تست دوپینگ دادم و با ماده ای ممنوعه تست من مثبت اعلام شد. من ۵ ماه از قطره چشم استفاده می کردم که این قطره سبب شد تست من مثبت اعلام شود. در این ۲ ماه که خبر دوپینگی بودنم به من ابلاغ شد در شرایط سختی به سر می بردم و خانواده ام هم اوضاع بهتری نداشتند.

مشخص شد که شما عمدا اقدام به دوپینگ نکردید؟

من دو ماه بسیار سخت را پشت سرگذاشتم و خدا را شاکرم که کمیته پزشکی به صداقت من پی برد و این قطره را به دانشگاه تهران داد و مورد آزمایش قرار گرفت و مشخص شد که آن قطره تست من را مثبت اعلام کرده و از آنجایی که قطره شامل محرومیت نمی شود محرومیت من برطرف شد.

حکم تبرئه به باشگاه ارسال شده است؟

بله این حکم عصر دیروز به باشگاه ارسال شد و یک نسخه از آن پیش من است و یک نسخه هم در باشگاه موجود است.

در روزهای قبل خبرهای مبنی بر جدایی شما از تراکتور و پیوستن به استقلال مطرح شد این خبرها تا چه میزانی صحت داشت؟

من از باشگاه استقلال پیشنهاد داشتم و هنوز این پیشنهاد پابرجاست ولی من دوست دارم در تراکتور بمانم و تا عصر امروز وضعیت من مشخص خواهد شد.

قضیه اینکه گفته می شد باشگاه تراکتورسازی نام ایرانپوریان را از لیست خارج کرده است چه بود؟

من در جریان این اتفاق نیستم و این خبر را من هم شنیدم و وقتی با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم گفت چنین چیزی صحت ندارد و ما تو را از لیست خارج نکردیم چون هنوز حکمی به ما ارسال نشده است که بخواهیم از لیست حذف کنیم.

پس ناراحتی شما از باشگاه به این سبب نبود؟

من در این مدت دلخوری هایی داشتم که در خانواده تراکتور بود و آنها بزرگتر من می باشند و سعی می کنم این اتفاقات را فراموش کنم و به آینده فکر می کنم تا این مشکلات ادامه دار نباشد.

هواداران تراکتور نگران این اتفاق بودند. حال که تبرئه شدید چه حرفی با آنها دارید؟

من واقعا از آنها تشکر می کنم و جا دارد که دست تک تک آنها را ببوسم. هواداران تراکتور حتی قبل از این قضیه نیز همیشه از من حمایت می کردند و مورد لطف قرار می دادند. در این روزهای سخت هم کنار من بودند و مدام تماس می گرفتند و پیگیر حال من بودند. هیچ تیمی چنین هوادارانی ندارد که به فکر بازیکن تیمشان باشند و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا لطف آنها را جبران کنم.

پس قول ماندن در تراکتور را به هواداران می دهید؟

من واقعا از صمیم قلب دوست دارم در تراکتور بمانم و به آنها قول می دهم تمامی لطف آنها را جبران کنم.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.