بازیگران ˝سقوط از ارتفاع پست˝ معرفی شدند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝سقوط از ارتفاع پست˝ با کارگردانی کامبیز اسدی و بازی هنرمندانی همچون؛ انوشیروان ارجمند، جلیل فرجاد، حمید ابراهیمی، شهرام عبدلی و … از ۱۴ آبان ماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ در نمایش “سقوط از ارتفاع پست” به نویسندگی و کارگردانی کامبیز اسدی بازیگرانی همچون؛ انوشیروان ارجمند، شهرام عبدلی، حمید ابراهیمی، جلیل فرجاد،‌ رضا راد، محمدرضا مالکی، نگین رشیدی و حسام کلانتری حضور دارند.

این نمایش عظیم نزدیک به ۷۰ بازیگر دارد از ۱۴تا ۲۶ آبان ماه جاری ساعت ۱۹ در تالار وحدت به صحنه می‌برد. “سقوط از ارتفاع پست” اثری در ژانر سیاسی است که الهام گرفته از تحولات منطقه و در خصوص آخرین روز حکومت یک دیکتاتور است.

کامبیز اسدی بعد از اجرای موفق نمایش “چه‌گوار” نوشته حمیدرضا نعیمی در سال ۸۴ و در تالار مولوی قصد دارد تا باردیگر با نمایشی خاص و سیاسی به دوری ۸ ساله خود از تئاتر پایان بدهد.

اسدی کارگردانی نمایش‌هایی همچون؛ “چه‌گوارا” نوشته حمیدرضا نعیمی، “فاوست” نوشته گوته، “آداب متبرک سکوت” (بازخوانی شاه‌لیر) نوشته محمد چرمشیر، “خاطرات یک دزد” نوشته ژان ژنه را در کارنامه هنری خود دارد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.