بازیگران ایرانی سگ‌بازی را به عنوان یک پز اجتماعی انتخاب کرده‌اند!

صفحات شخصی اینستاگرام در حالیکه می‌تواند راهی برای نشر فرهنگ ایرانی اسلامی به سراسر جهان باشد اما این روزها پر شده است از عکس‌هایی از جشن تولد و سنگ قبر سگ‌های بازیگرانی که سگ‌بازی را به عنوان یک پز اجتماعی انتخاب کرده‌اند.

 این روزها تب نرم افزارهای نوین ارتباطی هر روز بیش‌تر می‌شود و  هر روز نرم افزارهایی به کاربران معرفی می‌شود که با قابلیت‌های ویژه‌ خود روزانه هزاران کاربر را به خود جذب می‌کند اما تا چه حد کاربران از این نرم افزارها در جهت ترویج زندگی ایرانی اسلامی و منطبق با فرهنگ بومی کشورمان استفاده می‌کنند و تا چه حد پیوستن به این شبکه‌ها به عنوان یک پز اجتماعی و دور نماندن از قافله سایر کاربران است؟

سگ نیوشا 1

اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. بوسیله کوین سیستروم و مایک کریگر خلق و در اکتبر ۲۰۱۰ راه اندازی شد. سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۲۲ رسید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/07/f66084036f888a19c9909131cae9752b.jpg

زمانی داشتن سگ‌های پا کوتاه در کنار افراد و در خیابان‌ها و ماشین‌ها در میان قشر خاصی از مردم دیده می‌شد که بازتاب‌های مختلفی را از طرف دیگران به دنبال داشت و مراکز خرید و فروش رسمی برای آنها در بازار وجود نداشت اما اگر این رورها در اینستاگرام کلمه «سگ» را جست و جو کنید با صفحات مختلفی مواجه می‌شوید که عکس سگ‌ها را گذاشته اند و در زیر هر کدام قیمت آنها و خصوصیات آنها نیز درج شده است و تنها با یک تماس سگ‌ها در جلوی خانه تحویل داده می‌شود.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/07/9ecf51d9fcbe6a18dbbbaba256ae94d4.jpg

این در حالی است که متأسفانه برخی از بازیگران نیز با انتشار عکس‌هایی از خود در فضای مجازی و مطالبی در مورد همراهی با سگ‌ها این سؤال را در ذهن ایجاد می‌کنند که آیا بهتر نیست این افراد به عنوان الگوی جوانان در جامعه مردم را به سمت و سوی دیگری سوق دهند که با فرهنگ ما سازگاری داشته باشد از سوی دیگر در احادیث و روایات متعددی نیز همواره بر نجاست سگ تأکید شده است و  پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: خانه‌ای که سگ در آن باشد، ملائکه الهی به آن در نمی آیند و امیرمؤمنان حضرت علی(ع) نیز فرمودند: از نگهداری سگ در خانه بپرهیزید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/07/30fc5b02e134d7e76c4a98fd37eccb3e.jpg

مدتی قبل یکی از بازیگران در صفحه شخصی خود عکسی را منتشر کرد که واکنش‌‌های زیادی را به دنبال داشت در این عکس سنگ قبری نشان داده شده بود که برای یک سگ ساخته شده بود و در زیر آن نوشته شده بود:«پگی خانوم پس از ۱۴ سال رفت!».

این موضوع واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت به طوریکه چند ساعت پس از انتشار، این عکس از صفحه حذف شد و در مورد آن توضیحاتی نیز منتشر شد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/07/e4e48cdeb251ac60e2339f2fb5f29de5.jpg

یکی دیگر از بازیگران زن کشورمان در صفحه شخصی خود عکسی را از جشن تولد سگش منتشر کرد و نوشت: امشب تولد خنگول من بانی بود، یکی دیگر از بازیگران نیز در روزهای اخیر در صفحه شخصی خود عکسی را منتشر کرده است و در حالیکه یک توله سگ را بر روی سر خود قرار داده است در توضیح آن عکس نوشته است: معرفی میکنم؛ بانو، دخترِ بنده! .. دختر بابا!

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/07/6196faa6f35a00d83c292bddce69f720.jpg

در شرایطی این اتفاق‌ها در کشور رخ می‌دهد که در نقاط محروم کشور کودکانی هستند که تا کنون تولد خود را جشن نگرفته اند و خردسالان و کودکانی هستند که آرزو دارند آنها را دختر بابا صدا بزنند و ایکاش این افراد به جای اینکه دنباله روی فرهنگ به بن بست رسیده غرب بودند به سراغ کودکان بی سرپرستی و یا بد سرپرستی می‌رفتند که آرزوی آنها این است که شمع‌های تولد خود را فوت کنند و یا نوازش دستان پر مهر پدر و مادری را بر روی سر خود احساس کنند.

روانشناسان کاهش تعاملات اجتماعی، افزایش زندگی در فضای مجازی و استفاده زیاد از اینترنت، تهاجم فرهنگی و تمایل به انزوا را از دلایلی می‌دانند که افراد به ویژه نسل جوان، سگ یا گربه را به عنوان همدم خود انتخاب می کنند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/07/443853dc415b74eb37b3626e7f09a2e2.jpg

همراهی سگ با افراد در سطح شهر و جامعه موضوعی است که باید آن را با نگاهی موشکافانه‌تر بررسی کنیم و باید سیاست‌گذاران فرهنگی ما پاسخگو باشند که چرا و چه مسیری را طی کرده‌ایم که بازیگران و افراد جامعه به جای اینکه با فرزندان خود عکس‌هایی را منتشر کنند و فرهنگ فرزند آوری را در جامعه ترویج کنند اما به فرهنگی روی آورده‌اند که اصالت و تحکیم خانواده ایرانی اسلامی را نشانه رفته است و با عناوینی مانند کمپین حمایت از حیوانات خانگی، خواسته یا ناخواسته بازیگران و مروجان این فرهنگ در کشور شده اند.

تا این لحظه ۵۵نظر ثبت شده
  1. tannaz:

    همین کار شما یه جور قضاوت و این کارو دوست نداره
    این را هم بدونید که سرتون به کار خودتون باشه به نفع خودتونه و فضولی کردن تو کار دیگران کار خیلی زشتیه

  2. واویلا:

    همه ی اینارو آمریکا خریده که جونای مارو هرجور دوست دارن بکشونند.همشونم گیرین کارت دارند.دروغ می گم
    پس دیدید که فلان بازیگر خانوادش خارج بود نتونستیم ازش استفاده کنیم(گارگردان)
    یک زمان ماهواره مشکل بود الان که خیلی کمتر شده آمدن توی سینمای ما (همان سریال های جم و فارسی وان شدن فیلمای ایرانی میان جشنواره فیلم فجر شرکت می کنند)
    تلوزیون هم اگر بیایم مقایسه کنیم خبرها شبه بی بی سی و من و تو شده(یکی از خبرنگارا گفت)
    سریال ها هم مثل فارسی ۱

  3. فری:

    سلام
    چنتا دعا میکنم، بگین آمین لطفا!
    خدایا!!! ما را به راه راست هدایت کن، راه کسانی که به آنها نعمت دادی نه کسانی که بر آنه غضب کردی و نه گمراهان.
    خدایا!!! کمکم کن که بیراهه را از شاهراهت تشخیص دهم
    خدایا!!! خدایا!!! کمکم کن که هیچ وقت خودم رو از هم نوع هایم برتر نبینم که در آن لحظه۱۰۰% در گمراهی تکبر به سر میبرم!
    خدایا!!! کمکم کن که حقیقت زندگی را دریابم. کمکم کن که مایه ی شادی دیگران شوم. کمکم کن که توانایی کمک کردن به دیگران را داشته باشم.
    خدایا!!! کمکم کن که…
    ای کاش کمی به خودمان نگاه میکردیم و تغیر را در خود ایجاد میکردیم به جای گیر دادن به دیگران. من گناه کارم. خودم را پاک نمیدانم و راضی ام چون این عقیده باعث تکبرم نمیشه تا اینجا که بخواهم دیگران را قضاوت کنم و اشتباهات آن ها را بگیرم. همین برایم کافیست.

  4. feri:

    عامو چیکار به زندگی شخصی مردم دارین. سگ دارن که دارن. عکس با سگ میزارن که بزارن. حالا که چی. چرا توی همه چی میخایم دخالت کنیمو نظر بدیم. کی بهمون حق میده. این چه عادت چرتیه که بعضیامون داریم. چرا الکی خودمونو سرگرم چیزایی میکنیم که هیچ سودی نداره. بخدا به جای این کارا برین چنتا مطلب مفید یاد بگیرین موسیقی گوش کنین اصلا برین کلاس موسیقی. فردا شما آدم معروفی شدی عکس با سگ نزار.خوبه؟ اصلا انتقاد دوس داری، اون موقع انتقاد کن که چنتا آدم بشنون و ببینن.
    مگه وقتی که خدا بهمون داده مفته!؟
    اه. ببخشید که مزاحم وقت با ارزشتون شدم.
    خدافظ

  5. زهرا:

    وااااااااااااااای انگاری میدون جنگه

  6. daniyal:

    میشه شماها سرتون بکاره خودتون باشه اینقدر پیگیر گناهان دیگران نشید سگ از قدیم همدم انسان بوده از کجا میدونید این احکام نجس بودن سگ برا محافظت از سک نبوده که نکشن بخورن از اعراب اون موقع بر میومدهطمعن باشید اگه سک ضرری داشت همون غربیها نمیذاشتن سگ نگهداری بشه کما که ثابت شده بزاق سگ از بزاق انسان تمیزتره این که اینجا نشستید اشخاص رو بدون دادن حق دفاع از خودشون قضاوت میکنید گناهش از سگ داشتن بیشتره

  7. ناشناس:

    خاااااااانم نوشابه ضیغمی به جان خودت قسم اون سگ بغلت از خودت قشنگ تره

  8. حر:

    خیلی بهشون میاد،توی فیلم هاشونم با سگ و گربه بازی کنن لطفا

  9. امین:

    متاسفانه از اول انقلاب تا حالا سینما محل ترویج انواع واقسام کارهای غیراخلاقیه. هر زنی تو سینما میخواد به شهرت برسه باید یه عکس بد از خودش منتشرکنه چرا؟؟مرجان محتشم یکی از بازیگران کاربلد و بااستعداد بود ولی به گفته خودش چون به یسری از روابط تن نداد از سینما محو شد

  10. امین:

    متاسفانه از اول انقلاب تا حالا سینما محل ترویج انواع و اقسام کارهای غیراخلاقیه. هر زنی تو سینما میخواد به شهرت برسه باید یه عکس بد از خودش منتشرکنه چرا؟؟مرجان محتشم یکی از بازیگران کاربلد و بااستعداد بود ولی به گفته خودش چون به یسری از روابط تن نداد از سینما محو شد

  11. مبارز:

    شمارا به آخرت یادآوری کنم،گمان نکنید که دنیا تنها زندگانی شماست بلکه زندگانی جاوید شما در آخرت است
    بترسید از آتش جهنم که نتوانید آن را تصور کنید
    و بدانید مرگ شمارا در میابد حتی اگر ۶ماهه و از نسل رسول خدا باشید

  12. احمد:

    در جواب نیلوفر خانوم باید بگم که سگ بازی روشنفکری نیست و سگ نداشتن عقب افتادگی نیست.
    اینم بگم اعضا و جوارح سگ هر کدومش برای انسان یه ضرری داره و اینم بگم حتی یه تار موی سگ اگه تو گلوی یه نفر بمونه یا معدش میتونه چند روز حالت تهوع تو اون فرد ایجاد کنه.
    چیزی که خدا گفته حتما صلاحی داشته اینم یه بابش شکم داری یه سرچ بزن درباره ی معجزات علمی قرآن تا بفهمی.
    در ضمن این بحث من در این رابطه نبود که سگ بده بلکم خوبه اما تو مکانش و موقعیتش مثل کسی که چوپانه

  13. نیلوفر:

    خدا با ما که بنده ایم فرق داره ما که جای حق نیستیم!به هر حال این جهان قانون داره و رونظمه و چیزی که ثابت شدست رو گفتم…

  14. negar:

    ای کاش پسرا هم چیزی برای از دست دادن داشتن (غیر قابل ترمیم) تا ما دخترا هم برای ازدواج گول نخوریم!

    • خدا عادله:

      چقدر عدالت خدا رو اسون گرفتین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خداوند خشم گیرنده بر گنه کاران است و عادل .
      گناه لذت زودگذر دارد اما عشق به خدا و اطاعت از خدا لذت جاودانگی دارد .

      • هومن:

        بچه ها بدحجابان خانمهای بی کلاس و بی فرهنگند . هیچ وقت فراموش نکنید .
        محجبه ها باکلاسند البته محجبه های اگاه و باکلاس

      • شیرین:

        خدا صدام نیست ولی خدا عادل و مهربونه وعدالتش بین بندگانه فرمانبر و مومن با هرزه رو اجرا میکنه .
        اگر عدالتش رو اجرا نکنه اونوقت میشه صدام

  15. negar:

    ای کاش پسرا هم چیزی واسه از دست دادن داشتن(غیر قابل ترمیم) که ما دخترا هم واسه ازدواج گول نخوریم!

  16. negar:

    ای کاش پسرا هم چیزی برای از دست دادن داشتن (غیر قابل ترمیم) که ما دخترا هم برای ازدواج گول نخوریم!

  17. نیلوفر:

    لعنت کار من و شما نیس خدا فقط این حق و داره! یه دعا مثل (خدا همه رو به راه راست هدایت کنه) ۱۰۰۰ بار بهتر از نفرینه! حقیقت اینجاست که نفرین و لعنت هم مثه دعا به خود آدم برمیگرده…این اثبات شدست!پس چه خوب که واسه همه دعا کنیم…همه ادما خطاکارن!

    • نادر:

      نبى اکرم صلّى اللَّه علیه و اله فرمود: که همانا براى اهل دوزخ فریادیست از بوى (فرج) شرمگاه زناکاران پس بپرهیزید شما از زنا کردن که در آن شش خصلت بد است سه تاى آن در دنیا و سه تا در آخرت پس آن سه تا که در دنیاست یکى اینست که آبروى انسان را می ‏برد دومى باعث فقر و تهی ‏دستى می ‏شود سومى عمر زناکار را کوتاه میکند و اما آن سه که مربوط بآخرت است یکى سبب خشم و غضب پروردگار می ‏شود دومى سبب بدى حساب گردد سوم مجازات و عذاب زناکار را در قیامت بزرگ میکند زناکاران روز قیامت می ‏آیند ولى از شرمگاه (فرج) آنان آتش زبانه میکشد آنان از بوى گند شرمگاه‏شان (فرج) شناخته میشوند که زناکارند

      خداوند خودش هزاران بار زناکاران را لعنت کرده اونوقت شما هنوز اول راهی . نفرینه به خود ادم برمیگرده که ناحق باشه نه اینکه نفرین حق دار باشه . و زناکاران که کارشان حق الناس و حق الله است شایسته ی لعنت و نفرینند .

  18. خداوند زناکاران را لعنت کند:

    سوره فرقان آیه ۶۸ و ۶۹ : و بندگان خدا کسانی اند که زنا نمی کنند و هرکه چنین عملی را انجام دهد مجازات آن را خواهد دید و عذاب او در قیامت دو برابر خواهد بود و با حالت خواری در آن عذاب بماند.

    حضرت محمد (ص) : فرمودند چهار چیز است که هرکدام در خانه ای رخنه کرد ویرانش کند و برکت از آن خانه ها رود : ۱٫خیانت ۲٫دزدی ۳٫شراب ۴٫زنا…….

  19. میم:

    شما خودتون یک سگ رو یک ماه توی حیاط نگه دارید، اصلا هم نذارید بیاد تو که نجس بشید!! بعد بیایید اینجا قضاوت کنید.

  20. میم:

    سگها از هر آدمی وفادارترند. اصلا فرض کنید نجس، یک ذره یاد بگیریم درباره دیگران قضاوت نکنیم. چرا همه چیز رو باید بد و خوب بدونیم؟ این رو یادمون نره:

    «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا وَ لا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً أَ یُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَنْ یَأْکُلَ لَحْمَ أَخیهِ مَیْتاً فَکَرِهْتُمُوهُ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَحیم»؛[۱] اى کسانى که ایمان آورده‌‏اید! از بسیارى از گمان‌ها بپرهیزید، چرا که بعضى از گمان‌ها گناه است و هرگز (در کار دیگران) تجسّس نکنید و هیچ‌یک از شما دیگرى را غیبت نکند، آیا کسى از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده خود را بخورد؟! (به یقین) همه شما از این امر کراهت دارید تقواى الهى پیشه کنید که خداوند توبه‌‏پذیر و مهربان است!

    • نیلوفر:

      موافقم احسنت

      • نیلوفر:

        از هر آدمی دیگه…شخصیت همه ی آدما رو زیر سوال نبر

    • زهرا:

      نظرتون رو دوست داشتم

    • نوشین:

      خیلی عالی احسنت به این همه درایت و پاسخ زیبا

  21. نیلوفر:

    تووقرآن اومده هرکس با همکیش و هم سنگ خودش ازدواج میکنه کسی که زنا کرده(هم مرد هم زن) با یکی مثل خودش ازدواج میکنه (چه بدونه چه ندونه) توو قرآن اومده…ناراحت نباش آقا علیرضا!خدا زمونه توو کاسه ی همه میزاره

    • نیلوفر:

      توقعتو کم کن!!! چیزی که عوض داره گله نداره

    • خداوند زناکاران را لعنت کند:

      سوره فرقان آیه ۶۸ و ۶۹ : و بندگان خدا کسانی اند که زنا نمی کنند و هرکه چنین عملی را انجام دهد مجازات آن را خواهد دید و عذاب او در قیامت دو برابر خواهد بود و با حالت خواری در آن عذاب بماند.

      حضرت محمد (ص) : فرمودند چهار چیز است که هرکدام در خانه ای رخنه کرد ویرانش کند و برکت از آن خانه ها رود : ۱٫خیانت ۲٫دزدی ۳٫شراب ۴٫زنا

  22. ملیسا:

    منم از خانوم نیوشا ضیغمی خوشم نمیاد خیییییییللللیی آرایش میکنه بی نمکه

  23. A:

    من نمی دونم حرکت اینا صحیح هست یا نه ولی یک چیز رو خوب درک کردم، سگ و ملا هر دوشون نجسن!

    • فرزانه:

      سگ که نجسه، تو راست میگی اون ملایی که ننه تو را هم چسبیده نجس شده

  24. آدم:

    بزارید بازیگرا بازیشونو بکنند…
    خلیفه الهی بر دستان زنان غیور و عفیف پرورانده می شود

  25. مهری:

    روانشناسان کاهش تعاملات اجتماعی، افزایش زندگی در فضای مجازی و استفاده زیاد از اینترنت، تهاجم فرهنگی و تمایل به انزوا را از دلایلی می‌دانند که افراد به ویژه نسل جوان، سگ یا گربه را به عنوان همدم خود انتخاب می کنند .

    چقدر بی کلاسند اه حالم بهم خورد . ایش من باکلاس چندشم میشه دست به این نجاست ها بزنم .

    • خداوند زناکاران را لعنت کند:

      نبى اکرم صلّى اللَّه علیه و اله فرمود: که همانا براى اهل دوزخ فریادیست از بوى (فرج) شرمگاه زناکاران پس بپرهیزید شما از زنا کردن که در آن شش خصلت بد است سه تاى آن در دنیا و سه تا در آخرت پس آن سه تا که در دنیاست یکى اینست که آبروى انسان را می ‏برد دومى باعث فقر و تهی ‏دستى می ‏شود سومى عمر زناکار را کوتاه میکند و اما آن سه که مربوط بآخرت است یکى سبب خشم و غضب پروردگار می ‏شود دومى سبب بدى حساب گردد سوم مجازات و عذاب زناکار را در قیامت بزرگ میکند زناکاران روز قیامت می ‏آیند ولى از شرمگاه (فرج) آنان آتش زبانه میکشد آنان از بوى گند شرمگاه‏شان (فرج) شناخته میشوند که زناکارند

  26. نیلوفر:

    سگا و حیوونا شرف دارن به بعضی آدما…بعضی آدما ازسگم نجس ترن یه دوره هایی باید قید خیلی چیزارو زد چون مهمتر ازین سگ بازی مشکلات دیگه ای هم داریم اونارو به فکرش باشید

    • شیدا 17:خاهشا به اسم من کامنت ندارید خودتون باشید:

      آقا یا خانم ایلامی شما هنوووووز تو معنی غیبت موندی؟؟؟؟؟؟ حرفای که الان نوشتی همه میبینن شاید خودشونم..
      پز اجتماعی درکل شخصیت خوده آدمه که با طرز رفتار پوشش گفتارش مشخص می شه..متاسفانه این حضرات سگ رو پز میدونن البته هرکسی حد خودشو باید بدونه حتماً ایشونم خودشو درحد یه سگ میدونه که ایجور بغلش کرده انگار سگ ندیده س.ضمنا اینم نشون میده نه خودش نماز میخونه نه کسای که میان خونش (این گفتن نداش)اصالت ما این چیزا نیست که موی این سگ و گربه رو لباستون باشه..ما کهن ترین تمدن رو داریم عزیزان هموطن.ممنونم از اونای که خودشونو نباختن

      • جلال:

        این نیوشا ضیغمی که یک قرون ارزش نداره خداوکیلی . لوس و خنک و بی هنر و سبک مغز.
        اون شوهره سیب زمینیش هم فقط برای منافع خودش این بی ریخت رو میخواد و نگهش داشته . وگرنه مرد بی غیرت زنه بدحجابش رو نمیخواد از ته دل .

      • آذرخش:

        به نظر من هرچند وقت یکبار یک تب زود گذر بازیگران را به خودش مشغول میکنه .آنها با اینکار میخواهند ابراز وجود کنند به جای اینکه با نقشهای زیبا خودشون رو ثابت کنند.

  27. نیلوفر:

    سگا و حیوونا شرف دارن به بعضی آدما! هه! تا کی میخواید عقب افتاده بموید آخه…..

    • ثریا:

      اره سگ گله و سگ شکاری وفادارند به صاحبشون نه این سگ ها ..
      سگ های گله و شکاری به این غرب زده ها شرف دارند .. چون اون سگ ها وفادارند ولی این حیوانات کج فکر بی وفا و اجنبی زده .
      واقعا نباید به این غرب زده ها دست داد چون نجس هستند .. چقد بی کلاسند اه .

      • عاطفه:

        اوه دم دم وای . یعنی این بازیگران به این حدِ جاهلیت و بی فرهنگی رسیدند .
        خدا مرگشون بده . چقدر بی پرستیژن .
        واااااااااااااااااای چقد خندیدم .
        اینها بردگان حلقه به گوش شهوات و شیطان و سیاست کثیف دشمنان ایران شدند .
        مومنان بردگان حلقه به گوش خدایند .
        بنازم مومنان باعقل و منطق و باکلاس روشنفکر رو .
        و وای به حال شما بازیگران نجس و بی کلاس .
        یادم باشه خونه ی اینها قدم نزارم نجسند بند بندشون .

        • ع:

          آؤه والا پس بیا خونه مااااااااااااا

        • زهرا:

          یک وقت با این حرفا غرور برت نداره که تو هم میشی غلام حلقه به گوش شیطان

    • الهه:

      خاک تو سر مردوممنون که سگ بازی واسشون کلاسه … این عقب اقتادگیه ؟؟ ادم میمومه تو شخصیت و سطح فکر بیعضیا

    • نام شما...:

      درست صحبت کن.

    • نیلوفر:

      چه ربطی داره؟؟ اینی که تو میگی با چیزی که اینجا گفته شده فرق داره..اون یه چیز دیگست

    • علی:

      بابا کلاس بگیر کلاسو در نره اخه بچه توچی میفهمی یک لحظه فکر کن کدوم پسری با دختری که سگ بازه همبستر میشه فکر کن بعد جواب بده عقب افتادگی شرف داره تا ا سگ بازی کنی

  28. شایان:

    خب بالاخره ادمهایی که سیرت حیوانی دارند و شخصیتشون شبیه حیوانه بعید نیست که هم نشین حیوان هم بشن . نشست و برخاست اینجور ادمهای بی فرهنگ و بی کلاس با حیوانهاست . و ادمهایی که هم نشینه سگه نجسند دلیل بر ذات نجس انها دارند و دست دادن و روبوسی کردن و معاشرت و همنشینی با اینجور ادمها حرام است چون به ضرر انسان است .
    من واقعا به این جور اشخاص که قربانی جنگ نرم شدند تسلیت میگم و با تقلید از فرهنگ غرب با ظاهر و حرکاتشون ساده مغزی و فریب خوردگیشون رو لو میدهند .
    واقعا تسلیت میگم اخرین غم خونوادتون باشه .

    • ایلامی:

      من هم تسلیت میگم چون باغیبتتون گناهای اونارو به گردن گرفتین.ولی درکل موافق بانگهداری سگ نیستم چون نجسه

      • نرگس:

        خب قرار نیست همه که باکلاس باشند ادمهای بی کلاس هم هستند . این بازیگران بی کلاسن که نجاست رو دوست دارند و چندششون نمیشه. کلا ادمهای پلشت و بی کلاسند .
        من یکی که خیلی مور مورم میشه دست به نجاست بزنم . از طرفی شآنم بالاتر از این حرفاست که بخوام با حیوان تو یک خونه زندگی کنم . من اشرف مخلوقاتم ولی حیوان پایین ترین مخلوقات . اونوقت یک ادم بی کلاس و بی عقل اینقدر شان خودش رو پایین میاره .
        بی دینی از بی عقلی است .

        • ادرینا:

          باحجاب زیباتر و باوقارتر و دوست داشتنی ترند .
          خانمهای گله وطنم بدحجابی حق الناسه بزرگیه فراموش نکنیم که خدا نمیگذره .
          فکر نکنیم که خدا بخشنده و مهربونه ما رو میبخشه !!! خدا مهربونه ولی عادله . حق بندگام مومن رو ضایع نمیکنه .
          ایا معلم مدرسه شاگرد زرنگ و تنبل رو به یک چشم میبینه ؟؟ ایا ریسس اداره کارمند کوشا و معمولی رو به یک چشم میبینه ؟؟ خدا هم همین طوره .
          ایا خدا بین بندگان مومن و پوشیده با بندگان برهنه و نافرمان بی عدالتی خواهد کرد ؟؟ اگر بی عدالتی میکنه پس هم ظالمه هم ناعادله .
          در صورتی که خدا عادل و مهربونه و ظالم نیست .
          دوستان از بدحجابی خارها سراغ ادم میایند مثل فساد و سگ بازی و افکار کج و راههای غلط …
          به نظر شما چرا اروپاییانی که مسلمان میشوند یا میخواهند مسلمان شوند اول سراغ حجاب میروند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          • بدحجابان سخت دلانند:

            این بدحجابان از بی هنری ساعت ها خود را اجنه درست میکنن تا در خیابان خودشان را عرضه کنند و باید متاسفانه بگویم شوهران انها از ته دل دوستشان ندارند ..
            همین بی هنرانی (بدحجابان ) که نسبت به شهدا نسبت به خدا نسبت به اهل بیت نسبت به زحمتکشان سیاست ایران و مردم مومن ایران که همگی قهرمانان و زحمتکشان زندگی ما بودند و هستند بی تفاوت و سخت دل و بی احساسن .
            اری بدحجابان زنانی خودنما زنانی مردنما زنانی بی احساس و سرد و سخت دلند . اگر با احساس بودند زنانگیشان را ان قدر مفت حراج نمیکردند .اگر احساس داشتند نسبت به این عزیزان احساس داشتند . .. متاسفم از بی هنری و بی دانشی و سخت دلی این بدحجابان ،متاسفم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.