بازیگران در نوروز به کجا سفر می کنند

۸فروردین ۱۳،

شهاب حسینی: من عاشق جنگلم. درخت و سرسبزی را دوست دارم و به همین خاطر لواسان را برای زندگی انتخاب کردم که چشمم درخت ببیند. البته آسمان کویر هم یک چیز دیگر است.

مشرق: تا به حال به این موضوع فکر کردید که اگر بخواهید یکی از طبیعت های ایران را برای سفر انتخاب کنید از بین جنگل، کویر و دریا کدامیک جذابیت بیشتری برایتان دارند؟

 ایران کشوری است که از جاذبه های گردشگری بسیاری برخورد است و چهارفصل بودنش طبیعت های زیبایی را در آن به وجود اورده است. از آنجا که تعطیلات نوروزی می تواند یکی از بهترین زمان ها برای سفر کردن باشد بر آن شدیم تا نظر بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان را نیز در مورد اینکه از بین سه طبیعت جنگل، کویر و دریا کدامیک برایشان در الویت گردشگری می باشند، بدانیم.

شهاب حسینی :

من عاشق جنگلم. درخت و سرسبزی را دوست دارم و به همین خاطر لواسان را برای زندگی انتخاب کردم که چشمم درخت ببیند. البته آسمان کویر هم یک چیز دیگر است. سوال تان کمی سخت است. فکر می کنم اگر طراوت، زندگی و سرسبزی می خواهید، جنگل، اگر وسعت و بی انتهایی می خواهید، دریا و اگر عظمت و آفرینش می خواهید، کویر گزینه های مناسبی می باشند.

نیکی کریمی :

کویر.البته دریا را هم بسیار دوست دارم ولی جنگل آخرین انتخابم است. من از افق خوشم می آید و به سبب اینکه کویر و دریا هر دو افق دارند، آنها را دوست دارم.اما نفسم در جنگل می گیرد.

هانیه توسلی :

کویر که نه، اما جنگل مطمئنا انتخابم خواهد بود. دریا هم اگر خلیج فارس باشد دوست دارم،به سبب رنگ فیروزه ای عجیبی که دارد.

محمدعلی اینانلو:

مسلما کویر را انتخاب می کنم چون تاثیرات فراوانی از کویر گرفته ام.

محسن تنابنده :

نوروز در ایران یک بخش کلیشه ای دارد به نام شمال و با تمام اینکه کلیشه است و بسیار شلوغ است ولی من همچنان شمال را به هر جای دیگری ترجیح می دهم و دوست دارم به شمال سفر کنم.

امیرحسین رستمی :

هر سه را دوست دارم ببینم چون هر کدام جذابیت های خاص خودش را دارد. اما اگر تنها بتوانم یک گزینه را در نظر بگیرم دریا را انتخاب می کنم چون همیشه دیدن دریا آرامش بسیاری به من می دهد. مضاف بر اینکه  دوست ندارم وقتی هوا بسیار سرد است کنار دریا باشم، هوای گرم را ترجیح می دهم.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.