بازیگران سینما هم به ” صبحی دیگر ” پیوستند

بازیگران و هنرمندان عرصه ی سینما، تلویزیون و تئاتر هم به عنوان مخاطب خاص به تماشای برنامه ” صبحی دیگر ” نشستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ رامین موسوی ملکی، تهیه کننده برنامه ” صبحی دیگر” در کنار دیگر عوامل برنامه در نشستی که عصر امروز در شبکه آموزش برگزار شد، گفت: برنامه ” صبحی دیگر را از سال ۸۹ روی آنتن بردیم و بیش از ۲ سال این برنامه را با ساختاری متفاوت از شبکه آموزش پخش کردیم.
وی در ادامه گفت: سبک این برنامه را با حضور دکتر محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش تغییر دادیم و گفت و گو هایمان را در برنامه  با حفظ زمان و تاثیر روی مخاطب در مدت زمان ۷ دقیقه روی آنتن بردیم.
وی افزود: همچنین سعی کردیم و که آیتم های تولید شده را با زمان کوتاه ، مفید و ایجاد تنوع در آن ها برای مخاطبان تهیه کنیم.
موسوی ملکی در خصوص آیتم های این برنامه اظهار داشت: آیتم ” جایی دیگر ” به عنوان این برنامه در شهرهای دیگر این مرز و بوم بوده که توسط “حامد میرزاپور” اجرا می شود.
وی گفت: ” بچه گانه ” نام آیتم دیگری از این برنامه است که با ایجاد فضای آموزشی برای کودکان در ۲ دقیقه از زبان بچه ها گفته می شود. همچنین در آیتم ” دیگ رنگی ” ،”سیما بلورین” مجری این بخش به خانه مردم رفته و پیرامون غذاهای ابتکاری که توسط مخاطبین گفته می شود توضیحاتی را ارائه دهند.
وی با اشاره به این که در روز سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مراسم عقد دختر و پسری را به صورت زنده روی آنتن می بریم، گفت: آیتم ” بچه ها ” عنوان بخش جدیدی در این برنامه است که از زبان بچه ها که خواستار صلح در جهان هستند بیان می شود.
وی خاطر نشان کرد: در بخش ” روانشناسی کودک ” نیز که از هفته آینده در برنامه ” صبحی دیگر ” روی آنتن می رود تلاش شده از ۱۰۰ نوع بازی برای کودکان در این برنامه بهره بگریم.
نیما کرمی مجری برنامه ” صبحی دیگر ” پیرامون سوالات پیامکی برنامه، گفت: سوالاتی که ما در برنامه مطرح می کنیم ملزم بر این نیست که مردم هدایایی بگیرند بلکه حرف های مردم را به عنوان بخشی از برنامه مطرح می کنیم .
وی افزود: این برنامه علاوه بر مخاطبان عام، مخاطبان خاص خود را دارد به طوری که چندی از هنرمندان در عرصه رادیو تلویزیون، تئاتر و سینما مخاطبین این برنامه صبحگاهی هستند.
علی نیکزاد مجری دیگر این برنامه با اشاره به این که پیامک هایی که به برنامه ارسال می شوند در رنج سنی خانم های خانه دار ۲۲ تا بالای ۶۰ سال بوده، بیان کرد: آیتم هایی که در برنامه صبحی دیگر داریم از لحاظ بصری و کیفی از سطح بالایی نسبت به سایر برنامه ها برخوردار بوده که این امر توسط رضا حماسی کارگردان این بخش ها به همراه دیگر همکاران خود تهیه و تولید می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.