بازیگر اصلی جذب بازیکن جدید در تراکتورسازی کیست؟

سوال هواداران در روزهای بدون مربی

یارگیری تراکتورسازان در غیاب سرمربی آینده این تیم و پس از جدایی قلعه نویی کلید خورده است.

به گزارش سرویس خبرنگار برنا از تبریز، ورود زود هنگام اما با برنامه به بازار نقل و انتقالات پیش از شروع فصل اقدام کارسازی تلقی می شود که از وسعت نظر متولیان امر حکایت می کند. لیکن شرایط جاری تراکتورسازان به گونه ای است که هنوز هدایتگر فنی این تیم تعیین نشده و بر خلاف آن، عقد قرارداد با نیروهای جدید در دستور کار قرار گرفته است!

اگر با فرض مثبت به موضوع بنگریم می توان به تحلیل خوشبینانه ای در ارتباط با وجه مشترک دید فنی پیرامون استخدام بازیکنان جدید و البته خارجی تراکتورسازی، اشاره داشت و رابطه مستقیم اتفاقات اخیر را رصدگیری و پی جوئی کرد.

بر مبنای این انگاره و با توسل به رابطه علت و معلولی می توان چنین برداشت نمود که تفکری در ورای جذب توپچی های پرتغالی به تراکتورسازی وجود داشته که ثابت می کند اراده و پیشنهاد او در مقام تعیین صلاحیت فنی بازیکنان، مقبول نظر مسئولان باشگاه بوده و به فعلیت درآمدن جریان بکارگیری نیروهای جدید ناشی از این امر می باشد.

در فرض دوم که محل نقد برخی از صاحبنظران و اهل فن نیز می باشد، بر بستن و شکل دهی به شاکله نیروی انسانی مجموعه نفرات تیم آنهم قبل از تعیین کادر مربیان، دیدگاهی همراه با ایرادات فنی دارد بطوریکه عدم اقناع آنان بر ابهامات و نگرانی های این قشر دامن می زند.

در این حالت، مهمترین بحث و سوال روز این است که در فقدان سرمربی آینده که نامش تا بدین لحظه نامعلوم و در عین حال برای افکار عمومی مجهول است، تفکر کدام مربی و یا آگاه فنی، در جذب بازیکنان جدید تراکتورسازی دخیل بوده و یا نقش دارد؟

عدم اطلاع رسانی صحیح و یا تاخیر در شفاف سازی این فضا، به گمانه زنی های مختلفی خواهد انجامید اما شایسته است متناسب با تقویت جایگاه تراکتورسازی در لیگ برتر و موضوعیت یافتن ماهیت بین المللی آن بواسطه راهیابی به جام باشگاه های آسیا، روند و چرخه امور طوری تعریف شود که افکار عمومی و هواداران پرتعداد تراکتورسازی، در گرداب شایعات و اخبار کذب و متناقض گرفتار نشوند.

بزرگترین حسن تیم های پرطرفدار، برخورداری از پایگاه های عالی مردمی است و چنین سرمایه هایی محق هستند اخبار تیم محبوبشان را در کوتاهترین زمان و بصورت کاملاتائید شده و رسمی را از زبان مسئولان باشگاه و یا سخنگوی هیئت مدیره بشنوند.

البته پرواضح است که رسانه های گروهی نیز برای تامین نیازهای خبری خود محتاج عنایت و همکاری باشگاه در حوزه اطلاع رسانی و تعاملات فیمابین هستند لذا با چنین پتانسیلی انتظار می رود آگاه سازی بر مدار اصول متعارف رسانه ها تعریف شده و توزیع یکسان اطلاعات خبری یا از طریق وبسایت رسمی باشگاه و یا از طرق رایج و معمول دیگر انجام پذیرد. 

به هر حال این امیدواری وجود دارد که حرکت با برنامه و برداشتن گام های هدفمند همانند فصول گذشته، تراکتورسازی را قادر به خلق افتخارات دیگری در صحنه فوتبال باشگاهی ایران و حتی فراتر در پهنه قاره پرجمعیت آسیا کند که در این مسیر نقش خطیر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، بسی حائز اهمیت می باشد.

و نکته آخر اینکه، دوستداران و تماشاگران تراکتورسازی مشتاق و خواهان اوجگیری بیش از پیش این تیم در فوتبال ایران و آسیا هستند و هر نامی که معرف هویت فردی و فنی این شخص بعنوان سرمربی آینده سرخپوشان تبریزی باشد، در مقایسه با جایگاه عالی ” تراکتورسازی ” – چه در نزد قلوب هواداران غیرتمند این تیم و چه در رتبه بندی باشگاهی – صرفا وظیفه و ماموریتی بجز هدایت توفیقمندانه تیم محبوب دیار آذربایجان ایران زمین، در صحنه رقابت ها نخواهد داشت و نامی که مهم تر و ارزشمندتر و صد البته ماندگارتر از همه نام های موقت و آمدنی و رفتنی هست، ” تراکتورسازی ” است و بس.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.