بازیگر برنده اسکار به تلویزیون می‌آید

۱۷اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «صفحه هشت» قسمت اول سه‌گانه‌ای با عنوان «سه‌گانه واریکر» بود که دیوید هر نمایشنامه‌نویس معروف آن را نوشته و کارگردانی کرد.

 

دیوید هر این روزها مشغول ساختن قسمت دوم این سه‌گانه است و قرار شده کریستوفر واکن (بازیگر «اسلیپی هالو» و «منطقه مرده»)، وینونا رایدر (بازیگر «دراکولای برام استوکر» و «دختر ازهم‌گسیخته») و هلنا بونهام کارتر (بازیگر «سوئینی تاد» و «باشگاه مشت‌زنی») در آن بازی کنند. واکن برای «شکارچی گوزن» برنده اسکار بازیگر نقش مکمل مرد شده است. بونهام کارتر و رایدر هر کدام دو بار نامزد جایزه اسکار بوده‌اند.

 

این سه گانه را شبکه بی‌بی‌سی۲ و کارنیوال فیلمز تهیه کننده سریال «دانتن ابی» به همراه شبکه ان‌بی‌سی تولید می‌کنند. دو فیلمی که در دست تولید می باشند دنباله فیلم تلویزیونی جاسوسی «صفحه هشت» است که بیل نایی، ریچل وایس، رالف فاینس و مایکل گامبون در آن بازی می‌کردند. بیل نایی در دو دنباله دیگر نیز نقش جانی واریکر، مامور سرویس امنیت بریتانیا را بازی می‌کند.

 

نام قسمت دوم «Turks & Caicos» است و علاوه بر رایدر، واکن و بونهام کارتر بازیگرانی ایوان برمنر، چون جیمز ناتن، دیلان بیکر و زاگ گرنیر در آن حضور دارند.

 

قسمت سوم «داغ کردن میدان نبرد» نام دارد و علاوه بر بونهام کارتر و برمنر بازیگرانی مثل ساسکیا ریوز، کیت برودت و مالکوم سینکلر در آن بازی می‌کنند.

 

در قسمت اول این سه‌گانه واریکر، مامور باسابقه سازمان امنیت داخلی بریتانیا با مرگ یکی از دوستانش به طور ناگهانی وارد ماجرایی توطئه‌آمیز شد که حیات سازمان را به خطر انداخته بود. در دو قسمت دیگر واریکر باز هم با نقشه‌ها و توطئه‌های پنهانی در سازمان امنیت داخلی بریتانیا روبرو می‌شود.

 

دیوید هر برای فیلمنامه‌های «کتابخوان» و «ساعت‌ها» نامزد جایزه اسکار شده است. این نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس مهم بریتانیایی با نمایشنامه «Skylight» برنده جایزه لارنس اولیویر شده است. «تاوان»، «پاریس در شب» و «فراوان» از دیگر فیلمنامه‌های او می باشند.

 

هالیوود ریپورتر / ۶ مه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.