بازیگر تئاتری در دل تئاتر دیگر هستم

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نگار عابدی گفت: در نمایش˝ تریو بدون هارمونی در گامی غم‌انگیز˝ بازی می‌کنم که داستانی دربارهٔ تئاتر دارد و درواقع تئاتری در دل یک تئاتر دیگر است.

به گزارش خبرنگار تئاتر ممتاز به نقل از هنرآنلاین،نگار عابدی بازیگر  تئاتر که آخرین بار با نمایش کمدی” شایعات” به کارگردانی رحمان سیفی آزاد به روی صحنه رفت و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبه رو شد؛ این روزها در حال تمرین یک نمایش برای شرکت در بخش چشم انداز سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.

او در این باره به هنرآنلاین گفت: ” تریو بدون هارمونی در گامی غم‌انگیز” نوشته و کارگردانی سیاوش پاکراه است که داستانی دربارهٔ تئاتر دارد و فکر می کنم درواقع تئاتری در دل یک تئاتر دیگر است .چراکه دربارهٔ ۳ بازیگر تئاتر است که در حال اجرای نمایش هملت می باشند و اتفاقات مختلفی در طی تمرین در پشت صحنه و اتاق گریم و جاهای دیگر می‌افتد که سبب می‌شود مسائل تازه‌ای برای آنها روشن شود. آنها که ۲۰ است در قالب یک گروه باهم کار می‌کنند حالا پس از سال ها به شناخت تازه‌ای از یکدیگر دست پیدا می‌کنند.

عابدی در ادامه افزود: دیگر بازیگران این نمایش ایوب آقاخانی و حمیدرضا نعیمی می باشند که به همراه سیاوش پاکراه تجربه‌ای نو را از سر می‌گذرانیم. به نظرم این نمایش مخاطب خاصی دارد چرا که موضوعش در باره اتفاقات پشت صحنه تئاتر است و برای کسانی که با تئاتر از نزدیک آشنا می باشند حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.