بازیگر جیمز باند در نیویورک روی صحنه می‌رود

۱۷فروردین۱۳،

به گزارش خبرآنلاین،  نمایشنامه «خیانت» را هارولد پینتر نوشته و اولین بار سال ۱۹۷۸ در برادوی روی صحنه رفت.

این نمایش موضوعاتی چون خیانت و روابط خارج از زندگی زناشویی را بررسی می‌کند و به شکل برعکس، از انتها به ابتدا روایت می‌شود.

 

در این اجرای تازه در برادوی، ریچل وایس نقش اما را بازی می‌کند که همسر رابرت با بازی دانیل کریگ است. آشنایی اما با جری با بازی ریف اسپال عواقبی دارد و بر زندگی زن و شوهر تاثیر بسیاری می‌گذارد.

نمایش «خیانت» را مایک نیکولز کارگردانی می‌کند. نیکولز کارگردان کهنه‌کار «نزدیک‌تر»، «فارغ‌التحصیل»، «چه کسی از ویرجینا وولف می‌ترسد؟»، «سیلک‌وود» و «قفس پرنده» است که برای «فارغ‌التحصیل» برنده اسکار بهترین کارگردان شده است.

 

اجراهای «خیانت» از اول اکتبر آغاز می‌شود و افتتاحیه آن سوم نوامبر در سالن تئاتر بری‌مور در نیویورک است.

 

دانیل کریگ و ریچل وایس سال ۲۰۱۱ در فیلم ترسناک «خانه رویایی» با هم بازی کردند. این دو اخیرا در فیلم «اوز: بزرگ و قدرتمند» نیز با هم همبازی شده‌اند. وایس بازیگر فیلم‌های «مومیایی» و «دشمن پشت دروازه‌ها» است و برای فیلم «باغبان وفادار» برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده است.

 

دانیل کریگ آخرین بار سال ۲۰۰۹ با نمایش «باران مداوم» در برادوی حضور پیدا کرد. آن نمایش با نقدهای مثبتی روبرو نشد اما هیو جکمن، بازیگر «بینوایان» از بازی کریگ بسیار تعریف کرد.

 

دانیل کریگ و ریچل وایس تنها بازیگران هالیوودی نیستند که در برادوی روی صحنه می‌روند. آل پاچینو، فیلیپ سیمور هافمن، متیو برادریک، جسیکا چاستین، رابین ویلیامز، اسکارلت جوهانسن، کتی هلمز و ساموئل ال. جکسن از جمله بازیگرانی می باشند که امسال با نمایش‌های تازه در برادوی روی صحنه می‌روند.

 

فیلیپ سیمور هافمن با اجرای تازهی از «مرگ فروشنده» آرتور میلر، ساموئل ال. جکسن با بازی در نقش مارتین لوتر کینگ جونیور در «نوکِ کوه» و آل پاچینو با اجرای تازه «گلن‌گاری گلن راس» روی صحنه حاضر خواهند شد.

 

جسیکا چاستین که بازی‌هایش در «درخت زندگی» و «۳۰ دقیقه بامداد» بسیاری را متوجه خود کرده با اجرای تازه «وارثه»، کتی هلمز با «حساب مرده» و اسکارلت جوهانسن نیز با «گربه روی شیروانی داغ» به برادوی می‌آیند و به نظر می‌رسد امسال برادوی زیر سلطه ستاره‌های هالیوود باشد.

 

گفته می‌شود کریگ قرارداد بازی در دو فیلم جیمز باندی دیگر را امضاء کرده است. او امسال در «اسکای‌فال» برای سومین بار لباس جیمز باند را به تن کرد. این فیلم به فروش جهانی بالغ بر یک میلیارد دلار رسید و دو جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین ترانه را برد.

از جمله زوج‌های بازیگری که اخیرا در برادوی روبروی هم روی صحنه رفته‌اند می‌توان به مایکل شانن و کیت آرینگتون در «گریس» و بوید گینس و کتلین مکنی در «دشمن مردم» اشاره کرد.

 

آسوشیتدپرس / ۵ آوریل / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.