بازیگر زن بریتانیایی به «دکستر» پیوست

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، فصل هشتم «دکستر» ماه ژوئن روی آنتن می‌رود و دو بازیگر تازه به جمع بازیگران ثابت فیلم یعنی مایکل سی. هال و جنیفر کارپنتر می‌پیوندند.

 

این دو بازیگر شارلوت رمپلینگ و پاتریک فلانری می باشند. رمپلینگ نزدیک به ۵۰ سال است در سینما و تلویزیون حضور دارد. او بازیگر نقش اصلی زن فیلم‌هایی چون «نفرین‌شدگان» ساخته لوکینو ویسکونتی، «نگهبان شب» ساخته لیلیانا کاوانی، «مکس عشق من» ساخته ناگیسا اوشیما، «خاطرات استارداست» ساخته وودی آلن، «حکم دادگاه» ساخته سیدنی لومت با بازی پل نیومن، «استخر شنا» ساخته فرانسوا اوزن و «به سوی جنوب» ساخته لارن کانته (کارگردان برنده نخل طلای کن) و «ملانکولیا» ساخته لارس فون تریر است.

 

دیگر بازیگر تازه سریال محبوب شبکه شوتایم پاتریک فلانری است که در فیلم «Boondock Saints» بازی کرده است. گفته می‌شود فصل هشت، آخرین فصل سریال «دکستر» است. در انتهای فصل هفتم سریال خواهرناتنی دکستر برای نجات او یکی از مقامات پلیس میامی را کشت و همین زندگی او و دکستر وارد بحرانی تازه کرد.

 

رمپلینگ در این فصل نقش یک متخصص اعصاب و روان را بازی می‌کند که بیشتر بیمارانش را روانی‌ها و مجرمان جوان تشکیل می‌دهند. او شیوه کاری عجیب و غریب خودش را دارد. این شخصیت تاثیر عمیقی بر روند داستان در فصل هشت دارد.

 

فلانری نیز نقش جیکوب الروی را بازی می‌کند که پیشتر پلیس بوده و با حضورش آرامش دکستر را بر هم می‌زند.

 

فصل تازه «دکستر» زودتر از همیشه و در تاریخ ۳۰ ژوئن روی آنتن می‌رود و با توجه به صحبت‌های تهیه‌کنندگان این فصل، آخرین فصل سریال محبوب شوتایم درمورد یک پلیس جنایی میامی است که خودش شب‌ها خلافکاران را به سزای اعمالشان می‌رساند. این پلیس که دکستر مورگان نام دارد در طی هفت فصل قبل بیشتر و بیشتر از آرمان‌های خود دور شد و در فصل هشتم تقریبا به یک قاتل سریالی صرف بدل شد.

 

ایوونه استراوسکی که در فصل هفتم نقش زنی مرموز را بازی می‌کرد که دکستر با اینکه از قاتل بودنش اطلاع داشت عاشق او شد، هم احتمالا در فصل هشتم حضور داشته باشد. او برای انتقام گرفتن از دکستر برمی‌گردد.

 

هالیوود ریپورتر / ۲۴ ژانویه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.