بازیگر زن جوان سینمای هالیوود بدنبال ترک اعتیاد+عکس

هنرمند جنجالی هالیوود ‘لیندسی لوهان’ بالاخره تصمیم خود را گرفت و دل به دریا زد و به مرکز ترک اعتیاد رفت تا از شر اعتیاد به مشروب خود را خلاص کند.

این هنرپیشه و خواننده پر طرفدار که تنها ۲۰ سال سن دارد قصد دارد هر طور که شده از زندگی سرکش و بی بند و بار خود دست بر دارد و یک زندگی سالم را تجربه کند.

عکس

لوهان در گفت و گویی از طریق سخنگوی خود اعلام نمود : من برای سالم نگاه داشتن بدنم عزم خود را جزم نموده ام. و از شما هم تقاضا دارم من را در این شرایط سخت تنها بگذارید تا در آرامش و فارغ از هیاهو به درمان خود بپردازم.

به گزارش تفسیری انتخاب ؛لوهان که به حیوان مهمانی های شبانه شهرت دارد از ماه گذشته به طور تفریحی در جلسات ترک اعتیاد شرکت میکند اما از دو روز پیش برای ترک کامل اعتیاد به مرکزی در لس آنجلس رفت.

لوهان در این مرکز شرایط مناسبی ندارد زیرا از تفریحاتی که او به آن علاقه دارد خبری نمی باشد و او نمی تواند در هیچ مهمانی شبانه ای تا کامل شدن درمانش شرکت کند.

طبقه بندی: خبرها سینما هالیوود, دختر, زنان زیبا, عکس دختر, مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۲۳۴ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۸ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, بازیگر زن, بازیگر زن جوان, دختر, زنان جذاب, زنان زیبا, عکس های زنان خارجی, لوهان, لیندسی لوهان, هنرمند جنجالی هالیوود

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.