بازیگر زیر آسمان شهر در فیلم ضد ایرانی

 

بازیگر زیرآسمان‌شهر در فیلم‌ ضدایرانی!
ساخت فیلم ضد ایرانی «دوشیزگی» با حضور عوامل ایرانی هم چون «کامران ملک‌مطیعی» در آمریکا رو به اتمام است و به‌زودی اکران می‌شود.

فارس، ساخت فیلم ضد ایرانی با حضور چند بازیگر ایرانی و عوامل ایرانی در صنعت سینمای آمریکا (هالیوود)، چیز چندان جدیدی نیست ولی این بار از «کاوه اعتماد مقدم» طراح صحنه، «کامران ملک مطیعی»، «حسین مردانی»، «نینا نائینی» و «میشل فریور»، بازیگر تا «سیما بینا»ی خواننده و «طناز طاهری» طراح جلوه‌های ویژه، همه و همه ایرانیان پشت کرده به سرزمین‌شان جلوی دوربین «سعید خوزه» – کارگردان متولد ایران – گرد هم آمده‌اند تا فیلمی ضد ایرانی را در کارنامه زندگی‌شان به ثبت رسانند.

 سعید خوزه، کارگردان و تهیه‌کننده

فیلم ضد ایرانی «دوشیزگی» با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار که آخرین مراحل پس تولید خود را پشت سر می‌گذارد، داستان دختری ایرانی به نام «رها» است که در یک خانواده مذهبی زندگی می‌کند ولی او که قبل از ازدواجش روابط نامشروع داشته، زمانی‌که تن به یک ازدواج اجباری می‌دهد، دچار مشکلات زیادی می‌شود که در این میان یک دختر روس و فرانسوی تلاش می‌کنند تا زندگی او را نجات دهند.

 کامران ملک مطیعی در نقش پدر رها، شخصیت اصلی فیلم

فیلم به مسائلی از قبیل قتل‌های ناموسی، قاچاق زنان و دیگر مشکلات زنان در خاور میانه و اروپا می‌پردازد.

«کامران ملک مطیعی» که در میان مردم ایران به عنوان دکتر در فیلم طنز «زیر آسمان شهر» شناخته شده است، در این فیلم نقش پدر دختر را بازی می‌کند که فرد بسیار متعصب، غیر منطقی و خشنی است.

فیلم «دوشیزگی» قرار است از اواخر سال ۲۰۱۲ در برخی جشنواره‌های سینمای غرب و سال ۲۰۲۴ در برخی از سینماهای جهان به نمایش درآید.

به گزارش فارس، ساخت فیلم‌های ضد ایرانی با فضایی دور از واقعیت در هالیوود اگرچه نشان‌‌دهنده سیاست ایران‌ستیزانه دولتمردان آمریکایی است که خود را در پشت این سینمای هزار رنگ پنهان کرده‌اند ولی شاید بتوان بخشی از آن را به گردن عدم شناخت آن ها از فضای درونی ایران انداخت، ولی زمانی که یک فیلم ضد ایرانی را افرادی می‌سازند که نه تنها زاده ایرانند بلکه در این سرزمین رشد کرده‌ و بالیده‌اند، سوال برانگیز به نظر می‌رسد؟!

 

همکاری در فروش - بر چسب دیواری مدل Sax player

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.