بازیگر مشهور به مرکز ترک اعتیاد رجوع کرد

بازیگر مشهور به مرکز ترک اعتیاد رجوع کرد
تاریخ درج : ۷ آبان
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : هنرمند جنجالی هالیوود “لیندسی لوهان” بالاخره تصمیم خود را گرفت و دل به دریا زد و به مرکز ترک اعتیاد رفت تا از شر اعتیاد به مشروب خود را خلاص کند.

هنرمند جنجالی هالیوود “لیندسی لوهان” بالاخره تصمیم خود را گرفت و دل به دریا زد و به مرکز ترک اعتیاد رفت تا از شر اعتیاد به مشروب خود را خلاص کند.

به گزارش انتخاب، این هنرپیشه و خواننده پر طرفدار که تنها ۲۰ سال سن دارد قصد دارد هر طور که شده از زندگی سرکش و بی بند و بار خود دست بر دارد و یک زندگی سالم را تجربه کند.

لوهان در گفت و گویی از طریق سخنگوی خود اعلام کرد: من برای سالم نگاه داشتن بدنم عزم خود را جزم کرده ام. و از شما هم تقاضا دارم من را در این شرایط سخت تنها بگذارید تا در آرامش و فارغ از هیاهو به درمان خود بپردازم.

لوهان که به حیوان مهمانی های شبانه شهرت دارد از ماه گذشته به طور تفریحی در جلسات ترک اعتیاد شرکت میکند اما از دو روز پیش برای ترک کامل اعتیاد به مرکزی در لس آنجلس رفت.

لوهان در این مرکز شرایط مناسبی ندارد زیرا از تفریحاتی که او به آن علاقه دارد خبری نیست و او نمی تواند در هیچ مهمانی شبانه ای تا کامل شدن درمانش شرکت کند.
 

نظرات خوانندگان

سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.