بازیگر مشهور پس ازز سالها به مصرف مواد مخدر اعتراف کرد

ال پاچینو بازیگر سرشناس و موفق هالیوود به شکل غیرمنتظره ای اعلام کرد در زمان بازی در فیلم مخمصه, کوکایین مصرف می کرده است.

اعتراف ال پاچینو به مصرف کوکایین

یک‌سال بعد از بیستمین سالگرد اکران «مخمصه» (Heat)، نمایش ویژه ساخته مایکل مان با فرمت «4K DCP» با حضور عوامل و ستاره‌های فیلم از جمله ال پاچینو و رابرت دنیرو و همچنین کریستوفر نولان در مقام گرداننده جلسه پرسش و پاسخ، در سالن «ساموئل گلدوین تیه‌تر» آکادمی برگزار شد.

پاچینو که نقش «وینسنت هانا» کارآگاه سرسپرده سازمان پلیس لس آنجلس را در این فیلم ایفا کرده، برای اولین بار در دو دهه گذشته اقرار کرد هنگام اجرای این نقش شدیدا تحت تاثیر مصرف کوکایین بوده است. اسطوره ۷۶ ساله در این‌باره گفت:‌ «هرگز فکر نمی‌کردم روزی با صدای بلند به این موضوع اعتراف کنم. اما همیشه دلم می‌خواست درباره‌اش حرف بزنم، تا بدانید بعضی رفتارها از کجا ناشی می‌شود.»
به گزارش «ورایتی»، مخاطبان حاضر در سالن بعد از شنیدن اعترافات پاچینو خنده زیرکانه‌ای سر دادند؛ چرا که اجرای پاچینو در فیلم مان به قدری برجسته و پرانرژی است که یکی از نقش‌های افسانه‌ای کارنامه بازیگر ۷۶ ساله به شمار می‌رود.

کریستوفر نولان فیلمساز سرشناس نیز مدیریت جلسه پرسش و پاسخی که بعد از نمایش فیلم برگزار شد را برعهده داشت. مان، پاچینو و دنیرو گپ کوتاهی در ابتدای جلسه پرسش و پاسخ داشتند و کمی بعد، سایر بازیگران و عوامل «مخمصه» از جمله امی برنمن، وال کیلمر، دایان ونورا و میکلتی ویلیامسن و همچین پیتر یان بروخه و آرت لینسن تهیه‌کنندگان، دانته اسپینوتی فیلمبردار، ویلیام گلدنبرگ تدوینگر و اندی نلسن صداگذار فیلم به جمع ستاره‌های اصلی پیوستند.

در ابتدای جلسه، نولان به یادآوری خاطره‌ای پرداخت که به زمان اکران عمومی فیلم بازمی‌گشت؛ زمانی که او هنوز ساکن لندن بود و تازه یکی از نقدهایی که درباره فیلم نوشته شده بود را مطالعه کرده بود. ظاهرا منتقد فیلم از «مخمصه» با عنوان یک فیلم کلاسیک امریکایی جدید یاد کرده بود و نولان حیران مانده بود که مگر حرف تازه‌ای در ژانر فیلم‌های دزد و پلیسی برای گفتن باقی مانده است. فیلمساز انگلیسی خیلی زود متوجه شد که فیلم مان ورای چنین برچسب‌های رایج و مرسومی است. کارگردان «شوالیه سیاه» یادآور شد: «من در کارهای خودم از این فیلم الهام گرفته‌ام.»

واقعیت این است که فیلم «مخمصه»، تجربه‌ای جالب در کارنامه کاری مایکل مان است که همچنان در ساخت آن از شیوه‌های کلاسیک استفاده شده است. بعد از گذشت دو دهه، این تریلر جنایی همچنان به عنوان نقطه‌ای تعیین‌کننده در مسیر فیلمسازی کارگردان و فیلمنامه‌نویس ۷۳ ساله به شمار می‌رود و نمایش نسخه ترمیم‌شده فیلم نیز، تکرار دوباره شاهکاری پلیسی روی پرده سینما خواهد بود.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : filmnetnews.ir

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.