بازیگر کونگ‌ فوکار ایرانی کیست؟+عکس

۰۷م اسفند ،

ایرج نوذری علاوه بر بازیگری، در عرصه ورزش تبحر خاصی دارد به طوری که ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد.

ممتازنیوز: ایرج نوذری علاوه بر بازیگری، در عرصه ورزش تبحر خاصی دارد به طوری که ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد.

 کسی فکرش را نمی کرد که منوچهر نوذری فرزندی با استعدادی همچون خود داشته باشد و بتواند در عرصه هنر موفق شود ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۴۲ است که به عنوان بازیگر و ورزشکار به بالاترین جایگاه در هر دو زمینه رسیده است.

در ابتدا گرچه تصور می شد که ایرج در زیر سایه بازیگر و دوبلور توانمند ایران منوچهر نوذری بوده اما در ادامه فعالیتهایش تلاش بسیار او را از زیر سایه بودن پدرش رها کرد و خود را به دیگران اثبات کرد.

وی در سال ۷۰ در دو فیلم «اوینار» به کارگردانی شهرام اسدی و «آخرین تلاش» به کارگردانی سیامک اعتمادی ایفای نقش کرده و در همان سال نیز با ازدواج به زن اسپانیایی به خارج از کشور سفر می‌کند.

بعد از ۱۲ سال دوری از عرصه سینما و هنر دوباره به سینما بازگشت اما این بار با بازی در مجموعه های تلویزیونی شهرتش را از این طریق کسب کرد و دوباره فعالیت خود را در این عرصه ادامه  داد.

ملاقات با طوطی، فریاد در شب، باج خور، کافه ستاره، رازها، این ترانه عاشقانه نیست، آکواریوم، ملودی و عاشق از جمله فیلم هایی است که وی در فاصله سالهای ۸۲ تا ۸۶ بازی کرد و در این دوران در سریال های پرمخاطب نیز ایفای نقش کرد.

مسافری از هند، ریحانه از جمله سریال هایی بود که نوذری با نقش منفی ظاهر شد و مخاطبان بسیاری را هم به خود جذب کرد و بر جذابیت های سریال با توجه به چهره خاصش افزود.

سنسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی و انگلیسی از جمله زبان هایی است که به خوبی به آنها مسلط است او علاوه بر بازیگری و عرصه هنر در ورزش نیز تبحر خاصی دارد به طوری که ریاست امور بین الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد و علاوه بر کونگ فو به بیلیارد نیز علاقه مند است.

شاید اکثر بازی های او به سمت کاراکتر منفی و خاکستری رفته باشد و کمتر شاهد نقش های مثبت بودمی سریال هایی چون اغما و ریحانه از این نوع کاراکترها بوده است اما در سری مجموعه های کلانتر نیز به عنوان پلیس توانمند بازی کرد که نمایی از عملکرد نیروی انتظامی را به عرصه نمایش گذاشت.

بازی های ضعیفی را نیز در بعضی از فیلم ها شاهد بودیم که آن طور که باید نشان از توانایی های او در بازیگری نبوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.