بازی‌های برتر E3 2013 از دید آی کلاب – قسمت هفتم

اردیبهشت ۱۴۰۳

٨. Kingdom Hearts III: شرکت Square Enix یکی از معدود شرکت‌هایی است که توانست با ساخت بازی‌هایی در سبک نقش آفرینی خود را مطرح کند و سری بازی‌های مشهوری چون Final Fantasy و Kingdom Hearts را در کارنامه خود ثبت کرد.بازی Kingdom Hearts هم یک بازی نقش آفرینی است که پروژه ساخت آن به صورت مشترک توسط دو شرکت Square Enix و کمپانی کارتون و انیمیشن سازی Disney صورت گرفت و از همه جالب تر اینجا بود که در کنار شخصیت‌های کارتونی‌ای که توسط Square Enix طراحی شده‌بودند، در کنار شخصیت‌های مشهور کارتون‌های Disney قرار گرفتند و بسیار‌ از مردم اعتقاد داشتند که این دو شرکت سعی کردند که در کنار شرکت دادن شخصیت‌های کارتونی با بازی‌های ویدیویی، دنیای کارتون‌های ژاپنی و اروپایی را با هم مخلوط کنند.

داستان اصلی بازی در مورد مبارزه بزرگ قهرمانان ما علیه کسانی است که قصد دارند دنیا را از بین ببرند. دنیای این بازی خود به هفت دنیای کوچک تر تقسیم می‌شود که هر کدام دارای یک قلب می‌باشد که با تصاحب شدن آنها توسط موجودات پلید داستان بازی، کل دنیا از بین می‌رود و قهرمانان داستان سعی دارند که جلوی آنها بایستند.

این بازی که قرار بود به عنوان یک سه‌گانه عرضه شود و کلا به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 2 باشد، به سبب تصمیم گیری‌های Square Enix در مورد نسخه‌های کنسول‌های دستی، عرضه نسخه سوم چندین بار به تاخیر افتاد و تاریخ عرضه آن به نسل هشتم کنسول‌های بازی انتقال یافت.

در E3 امسال شرکت Square Enix از Kingdom Hearts III رونمایی کرد و پیش نمایشی از این بازی رابه نمایش گذاشت که بسیار کوتاه بود. Square Enix اعلام کرد که این بازی برای PS4 و همچنین Xbox One در تاریخ نامعلومی عرضه خواهد شد.

٧.مدت ها بود که شرکت Ubisoft پروژه‌ای را مخفی نگه داشته بود و تنها چیزی که از آن مشخص شده بود، سبک آن بازی بود. بعد ها این بازی که اعلام شده بود در سبک اکشن ماجراجویی و مخفی‌کاری است،  Watch Dogs نام گرفت.Watch Dogs در نمایشگاه E3 سال قبل  حضور پیدا کرد و به خاطر گرافیک قوی و گیم پلی نوینش به یکی از بهترین بازی‌های نمایشگاه تبدیل گشت.

امسال این بازی دوباره در E3 حضور پیدا کرد و این دفعه شرکت Ubisoft اعلام کرد که این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم هم عرضه خواهد شد.یکی از نظراتی که در مورد Watch Dogs توسط پایگاه اینترنتی ign بیان شده این است که در این بازی می‌توان زنگ آغاز نسل بعد را ملاحظه کنیم.

داستان سگهای نگهبان سراسر حول محور اطلاعات جنگی می‌چرخد، داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند، و افزایش تکنولوژی-بازجویی جهانی که اجرای آنها کاملا به کامپیوترها بستگی دارد. این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان «CtOS» سیستم‌عامل مرکزی شهر شناخته می‌شود. سیستم‌های کنترل تقریبا هر نقطه از فناوری در شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. در جهان موجود در بازی، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر است و سبب پیشرفت و تکامل CtOS می‌شود.خط  داستانی  Watch Dogs یک ضدقهرمان به‌نام آیدن پیرس را که یک هکر بسیار ماهر است را دنبال می‌کند. گیم‌پلی‌ دموی رونمایی شده در E3، تلاش آیدِن را برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌نام «جوزف دمیکو» که به اشتباه به اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد.

سازنده Watch Dogs، یکی از شرکت Ubisoft Montreal است و این شرکت تصمیم گرفته که این بازی را در ماه نوامبر سال جاری برای نسل حاظر عرضه کند و هنوز تاریخ عرضه نسخه نسل بعدی Watch Dogs مشخص نیست.

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.