بازی‌های “شبگرد” و “ارتش فرازمینی” به بازارهای جهانی راه می‌یابد

اردیبهشت ۱۴۰۳

بازی‌های “شبگرد” و “ارتش فرازمینی” در اولین گام برای عرضه جهانی موفق به دریافت گرین لایت از شرکت استیم بزرگترین شبکه فروش دیجیتال بازی های رایانه ای در دنیا شد.

بازی شبگرد توانست با کسب ۴۲ هزار رای از کاربران شبکه استیم از سراسر دنیا جواز گرین لایت عرضه در پایگاه اینترنتی استیم را دریافت کند.

بازی ایرانی ارتش فرازمینی توانست پس از گذشت تنها دو هفته مجوز شبکه  استیم را دریافت و در جهت  عرضه جهانی قرار گیرد. این بازی ۹۳ درصد راه را برای رسیدن به ۱۰۰ بازی برتر طی کرد و پیش از ورود به جمع بازیهای برتر جهت انتخاب، مجوز خود را دریافت کرد. 

“ارتش فرازمینی” بازی اتفاق ای تیراندازی اول شخصی بوده که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگ های بشریت بر سر بزرگترین دغدغه‌ی خود یعنی انرژی است.

در این بازی تلاش شده تا تمامی استانداردهای بازیهای برتر این سبک رعایت شده و محیط هایی 

بدیع و جذاب در کنار گیم پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیر کننده عواملی باشند تا ‘ارتش فرازمینی’ را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

بازی “شبگرد: طلوع تاریکی” با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سبک اتفاق ای ماجرایی سوم شخص در مرحله نهایی تولید قرار دارد.

این بازی روایت خلافکارانی بوده که از دست عدالت فرار کرده و در تاریکی شب سعی در تباهی دنیا دارند. شبگرد که فرشته شب و آواز عدالت است، به کابوس خلافکاران تبدیل می گردد. 

بازی شبگرد دارای محیط های بزرگ و پر جزییات بوده و بازیکن در حین بازی به مبارزه تن به تن و حل معما و تفحص می پردازد. 

موفقیت این دو بازی در اخذ مجوز پایگاه اینترنتی استیم نشانه مقبولیت عناوین ایرانی در خارج از مرز های کشورمان است. بازیهای یاد شده در ردیف پروژه های مورد حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به قرار دارد. 

گرین لایت مجوزی است که توسط آراء کاربران پایگاه اینترنتی استیم به بازی هایی که درخواست پیوستن به شبکه توزیع شرکت استیم را دارند داده می گردد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.