بازی استقلال با السد نمایش اقتدار فوتبال ایران بود

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی امیرآبادی درباره پیروزی استقلال مقابل السد و صعود این تیم به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر استقلال مسیر خودش را پیدا کرده و حمایت‌ها از علی‌رضا منصوریان بالاخره جواب داد. همه استقلالی‌ها منصوریان را دوست دارند، چون او سمبل باشگاه استقلال است. بازیکنان استقلال دیروز عملکرد خیلی خوبی داشتند. شب قبل از مسابقه هم که برای لحظاتی با آنها صحبت کردم، از روحیه بالایی برخوردار بودند. کار استقلال با این پیروزی نه تنها تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است. استقلال روی غلتک افتاده و برای اینکه بتواند در دربی هم نتیجه بگیرد، فقط ۲۴ ساعت می‌تواند شادی کند.

«این استقلال، استقلالی است که هواداران انتظار آن را داشتند»، بازیکن اسبق تیم استقلال با بیان این جمله، خاطرنشان کرد: استقلال این روزها خوب بازی می‌کند که همه این‌ها به درایت علی‌رضا منصوریان برمی‌گردد. «علی» رفیق من است و با استفاده از بازیکنان جوان هم تحول بزرگی در استقلال به وجود آورده است. جوان‌های استقلال، جوانان با انگیزه و آینده‌داری هستند که مقابل السد نشان دادند که اسم‌ها داخل زمین بازی نمی‌کنند. اگر السد ژاوی را داشت، ما هم این جوان‌ها را داشتیم که در طول مسابقه به قطری‌ها اجازه نفس کشیدن ندادند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان هم توجه بیشتری به فوتبال داشته‌ باشند. ما در داخل کشور جوانان زیادی داریم که می‌توانند برای تیم‌های ایرانی بازی کنند، اما زمانی که نمی‌توانیم از لحاظ مالی آنها را ساپورت کنیم، به کشورهای عربی می‌روند. آیا ارزش فوتبال ما بیشتر از این نیست؟ عرب‌ها سالانه هزاران میلیارد برای فوتبال خرج می‌کنند، ولی ما باز هم نشان دادیم که خیلی جلوتر از آنها هستیم و ثابت کردیم که هنوز دود از کنده بلند می‌شود.

امیرآبادی با اشاره به دیدار یکشنبه تیم استقلال مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت، تصریح کرد: شرایط دربی با همه مسابقات متفاوت است و هیچ ارتباطی به نتایج گذشته تیم‌ها ندارد. دربی استرس خاص خودش را دارد و هرکس هم بگوید که در دربی استرس ندارد، دروغ می‌گوید. امیدوارم بازیکنان استقلال در دربی هم مانند بازی‌های گذشته‌شان با انگیره باشند. منصوریان هم باید از لحاظ روحی و روانی آنها را آماده کند، چون استقلال در صورت پیروزی در دربی، زنگ خطر را برای پرسپولیس به صدا درمی‌آورد. البته خستگی بازیکنان استقلال نیز می‌تواند برای این تیم تا حدودی مشکل ایجاد کند.

تسنیم

۴۵۰

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.