بازی ام در معمای شاه به پایان رسید/دو فیلم در نوبت اکران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مهراه شریفی‌نیا در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون از پایان بازی اش در سریال معمای شاه خبرداد.

مهراوه شریفی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ فعالیت های هنری اش گفت: به تازگی بازی ام در سریال “معمای شاه” به کارگردانی محمد رضا ورزی به پایان رسیده است. در این سریال نقش ملکه ثریا را ، یکی از همسران محمدرضا شاه پهلوی را ایفا کرده ام که بازی من در این پروژه به اتمام رسیده است.

شریفی نیا ادامه داد: دو فیلم سینمایی “قصه‌ها” به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و “قصه عشق پدرم” به کارگردانی محمدرضا ورزی را آماده اکران دارم.

شریفی نیا درخصوص فعایت های غیر سینمایی اش گفت: از ابتدای سال مشغول برگزاری جشن نفس بودم که دو هفته قبل این مراسم به پایان رسید. این جشن با همت بیمارستان “مسیح دانشوری” با رویکرد ترویج اهدای عضو آغاز به کار کرد. سال قبل این مراسم را با یک گروه همراه برگزار کردیم و امسال هم این جشن را با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو به همراهی یک گروه همدل برگزار کردیم.

بازیگر فیلم “یک‌سطر واقعیت” در خصوص تغییر و تحول های مدیریت در سینمای ایران گفت: فکر می کنم که با حضور رییس تازه سازمان سینمایی اتفاقات خوب و مثبتی برای سینمای ایران در روزهای آینده بیفتد و ایشان بتوانند معضلات و مشکلات پیش روی سینمای ایران را حل و فصل کنند.
 

انتهای پیام/۴۰۱۳۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.