بازی ایرانی محبت و تنفر نامزد دریافت جایزه بهترین بازی آسیا

۰۵خردادماه، مهر- بازی”محبت و تنفر” به عنوان یکی از سه بازی رایانه‌ای ایرانی شرکت کننده در جشنواره گیم کانکشن آسیا ۲۰۲۲ (Game Connection Asia 2013)، نامزد دریافت جایزه بهترین بازی آسیا شد.

بازی “محبت و تنفر” یکی از بازی های رایانه ای ساخته شده در مرکز رشد انستیتو ملی بازی سازی بوده که با برنامه ریزی و هماهنگی معاونت بازرگانی و امور بین الملل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در جشنواره گیم کانکشن ۲۰۲۲ آسیا شرکت کرد.

این بازی از نوع پازل پلتفرمر با مضمون اجتماعی بوده و در رقابت با ده ها طرح ارائه شده از کشورهای مختلف، به عنوان یکی از منتخبین هیات داوران این جشنواره برای دریافت جایزه ویژه معرفی شد.

جشنواره بین المللی گیم کانکشن در سه حوزه آمریکا، اروپا و آسیا برگزار می گردد که کشورهای مطرح در صنعت گیم از سراسر دنیا اقدام به معرفی آثار خود در این اتفاق می کنند.

این جشنواره از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و محلی برای گردهمایی حرفه ای های صنعت بازیهای رایانه ای بوده و هر سال بازیکنان اصلی صنعت گیم سه بار در جشنواره های گیم کانکشن اروپا، آمریکا، و آسیا گردهم می‌آیند.

بنیاد ملی بازیهای رایانه ای تاکنون سابقه حضور در نمایشگاه و جشنواره گیم کانکشن سالهای ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در فرانسه را داشته و امسال برای اولین بار در جشنواره گیم کانکشن آسیا حضور دارد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.