بازی ایرانی جایزه جشنواره گیم کانکشن ۲۰۲۴ آسیا را دریافت کرد

۰۷خردادماه،

بازی ایرانی “محبت و تنفر”، جایزه بهترین بازی آسیا را از جشنواره گیم کانکشن آسیا ۲۰۲۴ دریافت کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، بازی “محبت و تنفر” یکی از بازی های رایانه ای ساخته شده در مرکز رشد انستیتو ملی بازی سازی بوده که با برنامه ریزی و هماهنگی معاونت بازرگانی و امور بین الملل این بنیاد در جشنواره گیم کانکشن  ۲۰۲۴ آسیا شرکت کرد.
این بازی از نوع پازل پلتفرمر با مضمون اجتماعی بوده و در رقابت با ده ها طرح ارایه شده از کشورهای مختلف، به عنوان اثر برگزیده هیات داوران این جشنواره جهت  دریافت جایزه ویژه معرفی شد.
جشنواره بین المللی گیم کانکشن در سه حوزه آمریکا، اروپا و آسیا برگزار شده که کشورهای مطرح در صنعت گیم از سراسر دنیا اقدام به معرفی آثار خود در این اتفاق کردند.
این جشنواره از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و محلی برای گردهمایی حرفه ای های صنعت بازی های رایانه ای بوده و هر سال بازیکنان اصلی صنعت گیم سه بار در جشنواره های گیم کانکشن اروپا، آمریکا، و آسیا گردهم می‌آیند.
بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا کنون سابقه حضور در نمایشگاه و جشنواره  گیم کانکشن سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در فرانسه را داشته و امسال برای اولین بار در جشنواره گیم کانکشن آسیا حضور دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.