بازی رایانه‌ای”آسمان دژ ۲″ جایزه بهترین بازی آنلاین مستقل جهان را دریافت کرد

۰۷م اسفند ،

بازی رایانه ای آنلاین ایرانی «آسمان‌دژ ۲» موفق به کسب عنوان بهترین بازی آنلاین مستقل، در مهمترین اتفاق جهانی انتخاب برترین های بازی آنلاین سال ۲۰۲۴ (MMO of the year 2013) در آلمان شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی «آسمان دژ ۲» با رای کاربران از سراسر دنیا جایزه ی بهترین بازی مستقل را در مهمترین اتفاق جهانی انتخاب بهترین های بازی آنلاین سال ۲۰۲۴ در آلمان به خود اختصاص داد.

«آسمان دژ » بهترین بازی در بخش آنلاین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران طی سال های ۱۳۹۰ و ، به عنوان اولین بازی ایرانی در هشتمین دوره مسابقات بین المللی بازی های آن لاین در کشور آلمان پذیرفته شد؛ و با غلبه بر ده ها رقیب آمریکایی، اروپایی، کره ای و چینی خود، پس از راه یابی به عنوان یکی از ۵ نامزد نهایی بخش مستقل، در نهایت عنوان بهترین بازی آن لاین از نگاه کاربران را کسب نمود. در این اتفاق بازی‌هایی از شرکت‌های سازنده بزرگی مانند یوبی‌سافت و گودگیم استودیو نیز شرکت داشتند.

طی ۳۰ روز قبل، ۲۰۰ هزار نفر از سراسر دنیا در رای گیری انتخاب برترین های بازی آنلاین جهان شرکت کردند و از بازی های مورد علاقه خود حمایت کردند. بازی «آسمان دژ» در کنار چهار رقیب خارجی بزرگ توانست بیشترین رای را از سوی کاربران دریافت نماید.

بازی استراتژیک – کهکشانی«آسمان دژ ۲» توسط تیم بازی ساز شرکت «توسعه گر شبیه ساز» به سرپرستی فرزام ملک آرا طراحی و تولید شده، و علاوه بر رایانه روی موبایل و تبلت نیز قابل دسترس است و درحال حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل بازی است.

از ویژگی های اصلی این بازی می توان به استفاده از تازهترین فناوری های HTML5 و CSS3، انیمیشن محیطی جذاب و استاندارد بالا و مضمون علمی- تخیلی منحصر به فرد در نوع خود اشاره کرد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. alirezafgi:

    سلام خدمت دوستان عزیز در این پست میپردازیم به هک بازی اسمان دژ

    این هم عکسی از اکانتم

    http://8pic.ir/images/mmpf558panxod9th1qf6.png

    شما میتوانید با

    ۱۰۰ هزار تومن این اموزش رو کامل یاد بگیرن

    و یا بسته های زیر رو به نصف قیمت خریداری کنید

    بسته ۲۲۰ ۱۰هزار تومن قیمت اصلی ۲۰ تومن

    بسته ۱۰۵ ۵ هزار تومن قیمت اصلی ۱۰ تومن

    بسته ۵۰ ۲ تومن شارژ ایرانسل قیمت اصلی ۵ تومن

    برای اموزش یا خرید به ایمیل زیر پیام بدین

    alirezafgi@gmail.com

    شماره تماس

    ۰۹۳۰۲۴۸۰۵۵۳

    واتس اپ جواب گو هستم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.