بازی رایانه‌ای “اتلو” مجوز ساخت دریافت کرد

۲۵اردیبهشت،

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی تازه با موضوع آموزشی و سبک مسابقه ای پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای ” اتلو ” به طراحی محمد رضا مقدم ، برای موسسه “سرای ربات سازان ” طراح این بازی، مجوز تولید صادر کرد .
ویژگی بازی رایانه ای اتلو برنامه نویسی برای استفاده به شکل آنلاین است. این بازی دو نفره دارای قواعد ساده و راهبردهای پیچیده و عمیق همانند بازی شطرنج است.
در بازی اتلو بازیکن تلاش می کند در پایان بازی مهره های بیشتری بر روی صفحه داشته باشد.
در ابتدای بازی ۴مهره در صفحه قرار داده می گردد ،مهره تیره ، بازی را آغاز می کند و بازیکنان باید مهره ها را طوری در صفحه قرار دهند تا مهرهای حریف را بین مهرهای خود محاصره کنند…
بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفاً یک مجوز اولیه برای تولید بازی بوده و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار یافتن الزامی است.
متقاضیان دریافت پروانه تولید “بازی های رایانه ای” می توانند به وب پایگاه اینترنتی معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند./ص

 
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.