بازی رایانه‌ای “تله ران” مجوز ساخت دریافت کرد

۱۳م اسفند ،

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی تازه غیر جدی (کژوال گیم) پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای “telerun” تله ران به نویسندگی وحید محمودیان، برای موسسه پیشگامان یارا کیش طراح این بازی، مجوز تولید صادر کرد.

بازی” telerun” تله ران بازی بسیار مهیجی بوده که در سبک بازی های runner  خود صاحب سبک  است چراکه علاوه بر اکشن های دویدن و پریدن می توان بازی را همزمان در دو محیط teleport کرد و از محیطی به محیط دیگر وارد کرد.

 ویژگی های منحصر به فرد این بازی بالا بردن دقت بازیکن و همچنین قدرت تصمیم گیری فرد بازی کننده است.

بازی ” telerun” تله ران امکان اجرا بر روی پلتفورم های معروف و به روز IOS  و همچنین  Android را دارد و می تواند بر روی تمامی دستگاه های مرسوم برای بازی اجرا شود.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفاً یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار یافتن الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی های رایانه ای» می توانند به وب پایگاه اینترنتی معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.