بازی رایانه ای صدای فراموش شده مجوز ساخت دریافت کرد

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای صدای فراموش شده به نویسندگی اشکان رهگذر و عماد رحمانی، برای استودیو بازی سازی عصر بازی پارس طراح این بازی، پروانه ساخت صادر کرد.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.

شهباز، شهربانو، پادشاه، وزیر، ملکه جنگل، ابوحکیم و پرنده عشق از شخصیت های اصلی بازی صدای فراموش شده و سرزمین آفتاب، جنگل سیاه، سرزمین مرمر، سرزمین بیرنگ و سرزمین آب از مراحل و مکان های (لوکیشن) مختلف این بازی است.

پس از درگذشت ملکه، در شهر خورشید اتفاقاتی می افتد و پادشاه با خیانت اطرافیان به خوابی طولانی فرو می رود. شاهزاده شهر آفتاب یا همان شهباز با طی کردن مسیری از عشق و عرفان و گذر از سرزمین های ناشناخته و نجات ملکه جنگل و … تلاش می کند جان پدر را نجات دهد.

متقاضیان دریافت پروانه تولید بازی های رایانه ای می توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۴۰۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.