بازی مقابل کره بازی لحظه ها است/ برد مقابل کره انتقام صحبت های کانگ هی است

۲۶خردادماه،

کارشناس فوتبال در ارتباط با بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: بازیکنان مقابل کره جنوبی باید از تمامی فرصت ها استفاده کنند تا بتواند برنده میدان باشند.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کره جنوبی بازیکنان جوان و با انگیزه ای را در اختیار دارد و بازیکنان ما باید در این دیدار بسیار باهوش عمل کنند و توپ را در زمین خودمان حفظ کنند و به دنبال ضد حمله ها باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما باید در عرض بتوانند خوب کار کنند و کی روش باید از بازیکنان سرعتی مثل شجاعی و خلعتبری استفاده کند.

پیوس بیان کرد: حسینی و منتظری باید بتوانند در وسط زمین با هوش عمل کنند تا کره ای ها را بتوانند مهار کنند. مدافعان ایران باید منطقه ای کار کنند و روی ضربات سرشان باید تمرینات بسیاری را انجام دهند تا بتوانند ضربات حریف را کنترل  کنند.

وی اظهار داشت: مهاجمین تیم ملی کشورمان باید یک بازی درگیرانه و فشرده را سر لوحه کار خود قرار دهند، تیمی می تواند برنده میدان شود که از تمام فرصت ها استفاده کند بازی مقابل کره بازی لحظه ها است.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص ملی پوشان ایرانی اظهار کرد: یاران تیم ملی ما با توجه بر دو پیروزی قبل و ۶ امتیازی که توانستند کسب کنند از انگیزه بسیاری برخوردار می باشند و تنها باید برای کسب پیروزی در اولسان ظاهر نشوند و اگر به نتیجه مساوی فکر کنند نتیجه ای نخواهیم گرفت، کره ای ها از تیم ملی ایران ترس دارند و قطعا ما یکی از قدرت های فوتبال آسیا هستیم و بازی سه شنبه بازی نسبتا آسونی خواهد بود اما در صورتیکه یک بازی هجومی را از خود ارائه دهیم.

پیوس در خصوص صحبت های سر مربی کره جنوبی بیان کرد: کانگ هی یک جنگ روانی را پیش از بازی با ایران انجام داده است و این تنها سبب ناراحتی او از باختی است که در زمان بازیگری من مقابل تیم ملی ایران داشت و ما آن سال توانستیم جام را از کره ای ها بگیریم و از آن خود کنیم و برد روز سه شنبه یک انتقام سخت از کانگ هی است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.