بازی های جالب برای تلفن همراه +دانلود

۱۶اردیبهشت،

سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها می باشند. بازی های و سرگرمی های بسیاری همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می گردد که می توانند ساعت ها شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت می باشند. هر روزه نیز بازی های تازهی وارد بازار می گردد که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب تازهترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

** جعبه بازی – آندروید

بازی های فکری یکی از بهترین گزینه های اوقات فراغت می باشند. بازی “Move the box” یک بازی فکری برای روزها و ساعات بیکاری است. این بازی در بیش از ۱۰۰ مرحله برای شما آماده شده است. شما باید با تکان دادن جعبه ها به طوری که در ردیف های بیشتر از سه عدد کنار هم قرار بگیرند با نابود شدن همه جعبه ها شما نیز مرجله را گذرانده اید.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

** بازی ریاضی – ویندوز فون

اینبار نیز یک بازی فکری برای ویندوز فون اماده کرده ایم. این بازی به شما این امکان را می دهد تا در فضایی جالب و جذاب میزان سواد ریاضی خودتان را محک بزنید. شما باید معادلاتی که برایتان به نمایش در آمده است را با وارد کردن اعداد درست در کمترین زمان ممکن انجام دهید. این بازی برای ویندوزفون ۸ آماده شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

** شلیک گلوله – سیمبیان

بازی های سبک پرتابی و تمرکزی با پرندگن خشمگین به اوج خود رسید اما دنیای این بازی ها پیچیده تر از آن است که بتوان به راحتی ازشان گذشت. بازی شلیک گلوله نیز یکی از بازی های به سبک انگری بردز است که در آن شما باید در محیطی تازه گلوله هایی به یک ساختمان شلیک کنید تا تخریب شود. این بازی برای سیبینان ۳ اماده شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.