بازی های جالب برای تلفن همراه +دانلود

۲۷خردادماه،

سیستم عامل های آندروید و سیمبیان و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها می باشند. بازی و سرگرمی های بسیاری همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می گردد که می توانند ساعت ها شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت می باشند. هر روزه نیز بازی های تازهی وارد بازار می گردد که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب تازهترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور می کنیم.

لوله کشی آب – آندروید

بازی های فکری همیشه دارای محبوبیت بالایی بوده اند و در کنار آن می توانیم به علاقه بعضی به لوله کشی و کارهای صنعتی نیز اشاره کنیم. این بازی سرگمی خاص و جالبی برای این دو گروه ها است. در این بازی شما باید لوله ها را طوری جایگذاری کنید که آب از شیر مورد نظر خارج شود.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید

شهرسازی – سیمبیان

بازی بسیار محبوب Little Big City برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… است. شما در این بازی باید شهر را مدیریت کرده و آن را گسترش دهید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکل مواجه نخواهید شد. در این بازی شما می توانید خودتان را به یک شهردار محبوب و با تدبیر تبدیل کنید.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید

پنگوئن های شیطون – ویندوزفون

در این بازی که از گرافیک بالایی برخوردار است شما باید پنگوئن ها را به دورترین نقطه داخل نقشه پرتاب کنید. در میان مسیر البته موانعی وجود دارد که جلوی راه شما را می گیرد و باید از این موانع با سرعت عمل و هوشیاری عبور کنید. این بازی به صورت اورجینال در پایگاه اینترنتی قرار گرفته است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید

مکعب روبیک – پاکت پی سی

یکی از بازی های جذاب موبایل و ابزار های فیزیکی بازی های فکری مکعب رنگی می باشد. در نگاه اول چیدمان رنگی این مکعب بسیار ساده به نظر می رسد ولی هنگامی که آغاز به بازی کنید نظر شما عوض خواهد شد. این بازی پاکت پی سی مناسب و سرگرم کننده است که شما را جذب خود می کند. و هم اکنون توسط پایگاه اینترنتی دانلود ها برای شما تهیه و تدارک دیده شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.