بازی وین دیزل در کمدی ˝بخش فرعی˝ قطعی شد

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

˝وین دیزل˝، بازیگر شناخته شده هالیوود که بیشتر شهرت خود را iبه خاطر حضور در فیلم‌های اکشن و پر زدوخورد بدست آورده، دعوت کمپانی یونیورسال برای بازی در نقش اصلی یک فیلم کمدی را قبول نمود.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلم کمدی و علمی تخیلی “بخش فرعی” یا “Sub Division” را “جاستین لین” کارگردانی می‌کند.

بنابر این گزارش تفسیری، “مورگان جورگنسون” و “آلکسی انکلس” iبه طور مشترک فیلمنامه “بخش فرعی” را iبه رشته تحریر درآوردند و هیچ خبری درباره داستان این فیلم تاکنون در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

به نوشته ورایتی، “جاستین لین” پیش از این فیلم سینمایی پرفروش “سریع و خشمگین” را کارگردانی نموده است.

“ون دیزل” Vin Diesel با نام اصلی Mark Sinclair Vincent متولد روز ۱۸ ماه ژوئیه سال ۱۹۶۷ میلادی، بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. معروف‌ترین فیلم‌های او “سریع و خشمگین” و “سه ایکس” است.

دوره پیشرفت زندگی “وین” از وقت کار نمودن با کمپانی New York repertory آغاز شد. در ۱۷ سالگی او iبه ورزش و بدنسازی پرداخت و پس برای اینکه درآمد بیشتری بدست بیاورد نگهبان کلوپ‌های معروف شهر شد، و در این وقت بود که او نام خود را iبه “وین دیزل” تغییر داد. وی با فیلم “سیاه مثل زغال” در نقش یک قهرمان ترانس پا iبه عرصه سینما گذاشت.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.