بازی کارآگاه علوی در راه است

۲۴م دیماه ،

بازی رایانه‌ای “کارآگاه علوی” با موضوع اتفاق‌ای – ماجرایی با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تولید شد.
به گزارش ایسنا، معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد: بازی کارآگاه علوی با حمایت این بنیاد در شرکت تعاونی اندیشه وران تولید شده و ناشر آن نوین پندار است. همچنین قرارداد توزیع بازی رایانه‌ای کارآگاه علوی با بخش بازرگانی این بنیاد منعقد شده و اواخر امسال در بازار توزیع می‌شود.
بازی رایانه‌ای کارآگاه علوی یک بازی با مضمونی ماجراجویی نقطه کلیک سوم شخص بوده که ماجرای مادام روژان را بازگو می‌کند.
مادام روژان، زنی انگلیسی تبار است که شمال تهران در باغی زیبا و بزرگ به نام “باغ خانم روژان” زندگی میکند و یک اشراف‌زاده انگلیسی است که مورد توجه مقامات ایران قرار داشته و در حکومت ایران جایگاه خاصی دارد. در نیمه شب آذر ۱۳۱۳ اتفاقی می‌افتد که مقامات بلند پایه حکومتی را شوکه و نگران می‌کند.

کارآگاه علوی که در حل معماهای پیچیده و سخت از تبحر خاصی برخوردار است و آوازه او تا دربار ایران رفته، از سوی مقامات ایران برای کشف ماجرا انتخاب می‌شود.
در این بازی کاربران به عنوان کارآگاه علوی پا به میدان می‌گذارند و در اینجاست که با گفت‌وگو و حل معماهای پیچیده به کشف ماجرا پرداخته و پرده از راز آن برمی‌دارند. بازیکنان فقط در نقش کارآگاه علوی ظاهر نمی‌شوند، بلکه دستیار او و شخصیت دیگری را نیز هدایت می‌کنند.
در این بازی کاربران تلاش مضاعف برای پیدا کردن سرنخ را داشته و به شمال و جنوب می‌روند، بعضی اوقات حتی به روستاهای شمال کشور می‌روند تا فضای بازی یک نواخت نباشد.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.